Ja, hun er fantastisk - er derfor jeg fortsatt går til henne selv etter at vi flyttet en time lenger ut.Hehe så herlig hun er da![]()
Godt at du å fikk så får vi håpe det er alt vi trenger![]()
Vi får håpe det hjelper, ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hun er fantastisk - er derfor jeg fortsatt går til henne selv etter at vi flyttet en time lenger ut.Hehe så herlig hun er da![]()
Godt at du å fikk så får vi håpe det er alt vi trenger![]()
Det hadde jammen jeg å gjortJa, hun er fantastisk - er derfor jeg fortsatt går til henne selv etter at vi flyttet en time lenger ut.
Vi får håpe det hjelper, ja![]()
Ååj, så koselig! Jeg er 12+ 4 og gleder meg til å kjenne bevegelserI dag tror jeg at jeg kjente babyen!Er 16+1 og 3. barnet så det var på tide syns jeg
Koselig
![]()
Oj å så med svigerfaren daShit!! Samboeren til fetteren min fødte i natt, på badegulvet hjemme med kun jordmor og min onkel (sin svigerfar) tilstede! Fetteren min jobber i Nordsjøen så kom hjem kl 10 i dag. Alt hadde gått bra og hun er nå på sykehuset med lillegullDette er tredjemann, alle tre kom tidlig. Denne kom 12 dager tidlig!
Tingen er at hun er husredd så hver jobbperiode til fetteren min bor enten tante eller onkel hjemme hos henne. Så hun kjenner sine svigerforeldre svært godt. Tror faktisk om jeg skulle velge en av mine voksne familiemedlemmer til å være med på fødsel er onkel en av de som hadde funket. Han er så rolig og stødig. Vet ikke hvor aktiv han var i fødselen daOj å så med svigerfaren dader hadde jeg protestert
hihi
Men fra spøk til alvor fy så flink hun er daå for en opplevelse å fortelle den lille <3
Godt faren kunne komme hjem så kjapt da![]()
Åh men da er saken en annenTingen er at hun er husredd så hver jobbperiode til fetteren min bor enten tante eller onkel hjemme hos henne. Så hun kjenner sine svigerforeldre svært godt. Tror faktisk om jeg skulle velge en av mine voksne familiemedlemmer til å være med på fødsel er onkel en av de som hadde funket. Han er så rolig og stødig. Vet ikke hvor aktiv han var i fødselen da![]()
Min tante og onkel er faktisk helt fantastiske! Da jeg var tenåring og pappa var døende bodde jeg tidvis hos dem, da det var litt intenst å være hjemme hele tiden.. De er gode tvers igjennom!Åh men da er saken en annenfor noen supre svigerforeldre hun har da
de står det jammen respekt av dom stiller sånn opp for svigerdatteren sin
![]()
Når fikk du oul da? Vi har om 22 dager, føles så utrolig lenge til![]()
Onkel var visst bare utenfor badet da, så var ikke aktivt med på fødselen.Åh men da er saken en annenfor noen supre svigerforeldre hun har da
de står det jammen respekt av dom stiller sånn opp for svigerdatteren sin
![]()
Nei men uansett det må ha vert en enorm trygghet å ha han derOnkel var visst bare utenfor badet da, så var ikke aktivt med på fødselen.Snakket med mamma i sted
![]()
Åååh så heldig du er så har dem da <3 helt fantastisk at det finnes slike menneskerMin tante og onkel er faktisk helt fantastiske! Da jeg var tenåring og pappa var døende bodde jeg tidvis hos dem, da det var litt intenst å være hjemme hele tiden.. De er gode tvers igjennom!
God morgen har dere sovet godt? Her har vi heldigvis fått sove i nattLillegutt sover bra og dårlig sånn ca annahver natt
Hva skal dere i dag? Mulig vi tar en tur på stranda om været holder seg. Først skal jeg og lillegutt soveTror jeg kunne sovet hele dagen og hele natta hvis jeg hadde hatt mulighet, helt zombie i graviditeten, var sånn lenge sist også
![]()
God morgen har dere sovet godt? Her har vi heldigvis fått sove i nattLillegutt sover bra og dårlig sånn ca annahver natt
Hva skal dere i dag? Mulig vi tar en tur på stranda om været holder seg. Først skal jeg og lillegutt soveTror jeg kunne sovet hele dagen og hele natta hvis jeg hadde hatt mulighet, helt zombie i graviditeten, var sånn lenge sist også
![]()