Skravletråd

Shit!! Samboeren til fetteren min fødte i natt, på badegulvet hjemme med kun jordmor og min onkel (sin svigerfar) tilstede! Fetteren min jobber i Nordsjøen så kom hjem kl 10 i dag. Alt hadde gått bra og hun er nå på sykehuset med lillegull :) Dette er tredjemann, alle tre kom tidlig. Denne kom 12 dager tidlig!

Shit!! Samboeren til fetteren min fødte i natt, på badegulvet hjemme med kun jordmor og min onkel (sin svigerfar) tilstede! Fetteren min jobber i Nordsjøen så kom hjem kl 10 i dag. Alt hadde gått bra og hun er nå på sykehuset med lillegull :) Dette er tredjemann, alle tre kom tidlig. Denne kom 12 dager tidlig!
Oj å så med svigerfaren da :o der hadde jeg protestert :p hihi
Men fra spøk til alvor fy så flink hun er da :D å for en opplevelse å fortelle den lille <3
Godt faren kunne komme hjem så kjapt da :)

Oj å så med svigerfaren da :o der hadde jeg protestert :p hihi
Men fra spøk til alvor fy så flink hun er da :D å for en opplevelse å fortelle den lille <3
Godt faren kunne komme hjem så kjapt da :)
Tingen er at hun er husredd så hver jobbperiode til fetteren min bor enten tante eller onkel hjemme hos henne. Så hun kjenner sine svigerforeldre svært godt. Tror faktisk om jeg skulle velge en av mine voksne familiemedlemmer til å være med på fødsel er onkel en av de som hadde funket. Han er så rolig og stødig. Vet ikke hvor aktiv han var i fødselen da :)

Tingen er at hun er husredd så hver jobbperiode til fetteren min bor enten tante eller onkel hjemme hos henne. Så hun kjenner sine svigerforeldre svært godt. Tror faktisk om jeg skulle velge en av mine voksne familiemedlemmer til å være med på fødsel er onkel en av de som hadde funket. Han er så rolig og stødig. Vet ikke hvor aktiv han var i fødselen da :)
Åh men da er saken en annen :D for noen supre svigerforeldre hun har da :D de står det jammen respekt av dom stiller sånn opp for svigerdatteren sin :D

Åh men da er saken en annen :D for noen supre svigerforeldre hun har da :D de står det jammen respekt av dom stiller sånn opp for svigerdatteren sin :D
Min tante og onkel er faktisk helt fantastiske! Da jeg var tenåring og pappa var døende bodde jeg tidvis hos dem, da det var litt intenst å være hjemme hele tiden.. De er gode tvers igjennom!

Når fikk du oul da? Vi har om 22 dager, føles så utrolig lenge til :P

Onkel var visst bare utenfor badet da, så var ikke aktivt med på fødselen. :) Snakket med mamma i sted :)

Min tante og onkel er faktisk helt fantastiske! Da jeg var tenåring og pappa var døende bodde jeg tidvis hos dem, da det var litt intenst å være hjemme hele tiden.. De er gode tvers igjennom!
Åååh så heldig du er så har dem da <3 helt fantastisk at det finnes slike mennesker :)

God morgen har dere sovet godt? Her har vi heldigvis fått sove i natt :) Lillegutt sover bra og dårlig sånn ca annahver natt :P

Hva skal dere i dag? Mulig vi tar en tur på stranda om været holder seg. Først skal jeg og lillegutt sove :P Tror jeg kunne sovet hele dagen og hele natta hvis jeg hadde hatt mulighet, helt zombie i graviditeten, var sånn lenge sist også :)

God morgen har dere sovet godt? Her har vi heldigvis fått sove i natt :) Lillegutt sover bra og dårlig sånn ca annahver natt :p

Hva skal dere i dag? Mulig vi tar en tur på stranda om været holder seg. Først skal jeg og lillegutt sove :p Tror jeg kunne sovet hele dagen og hele natta hvis jeg hadde hatt mulighet, helt zombie i graviditeten, var sånn lenge sist også :)

God morgen! Ja, jeg har fått en etterlengtet god natts søvn. Sliter med urolige armer og bein på natta, så har sovet dårlig de siste nettene.

Idag skal jeg sitte inne i det fine været og pusse gulvet i gangen. Har sendt Knerten i bhg i dag, der skulle de ha 17.maifeiring på forskudd:)

God morgen har dere sovet godt? Her har vi heldigvis fått sove i natt :) Lillegutt sover bra og dårlig sånn ca annahver natt :p

Hva skal dere i dag? Mulig vi tar en tur på stranda om været holder seg. Først skal jeg og lillegutt sove :p Tror jeg kunne sovet hele dagen og hele natta hvis jeg hadde hatt mulighet, helt zombie i graviditeten, var sånn lenge sist også :)

Forresten, stranda hørtes jo helt herlig ut!

Jeg og er helt zombie. Blir vel en lur etterhvert tenker jeg. Megatrøtt og ør i hodet!

God morgen.
Sitter her å sløver som bare det. Har en klesvaskedag da men er jo lange pauser mens maskinene gjør sitt :p
Så jeg sløver med castle :)

Vaskedag her og ^-^ ryddet kjøkkenet, tømt kjøleskap for ting som ikke skal være der og satt på oppvaskmaskin og vaskemaskin - produktiv dag :P
Da er det bare å ta frem den enorme posen med usorterte sokker til litt tv-sløving :)

Back
Topp