Ahhhhh nå vet jeg hva det blir til lunsj herDet er digg ja. Med masse ost, litt ketsjup,salami og basilikum på toppen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahhhhh nå vet jeg hva det blir til lunsj herDet er digg ja. Med masse ost, litt ketsjup,salami og basilikum på toppen![]()
Så koselig, hvor gammel er gutten din?![]()
Hihi, nammenam. Kose degAhhhhh nå vet jeg hva det blir til lunsj her![]()
Sover stort sett som en stein når jeg først sovner, men i natt var det umulig - blir nok bedre utover dagen
Så koselig med blomsterplanting! Her regner det bare (dynevær ♡)
Heihei
Nettop levert guttungen i barnehagen...Skal lage meg ostesmørbrød og slappe av. Senvakt i dag.
Deilig med INGEN planerGod morgen
I dag har jeg faktisk ingen planer! Tror jeg skal vekke hundene og ta de med på tur.. De ligger i hver sin seng og storsnorker![]()
Hehe ja jeg gleder meg til jeg blir sultenHihi, nammenam. Kose deg![]()
så koselig med hjemmedagIkke no vær å skryte av her heller, men ikle kommet no regn enda da! Overskya og litt sur vind. Ferdig med planting nå, så da blir det sofakos en stund før vi kjører og handler![]()
Ja men faren for å bli litt lat er absolutt til stedeDeilig med INGEN planerBlir nok av de hektiske dagene ellers
![]()
Ja, kan være slitsomt med farting. Her har det vært særdeles lite farting i det siste, så storgleder meg til spaniaferie i juni!Takk!
Turen går til haugesund igjen! Må si jeg gleder meg til denne turen er over nå, vært mye farting og reising siden deaember så gleder meg til en rolig månede i juni! :O
Jeg er også sykemeldt, men vurderer å prøve å jobbe litt igjen i juni.Ja men faren for å bli litt lat er absolutt til stedeBlir nok sykemeldt helt til permisjon, så håper på en fin sommer med mye utetid, fjellturer og kosetid. Gleder meg til baby kommer!!!!!
Jeg fikk oppsigelse da avdelingen min skal legges ned. Så når oppsigelsestiden er ute 1.august, er jeg faktisk arbeidsledig! Målet var egentlig å komme delvis tilbake i arbeid i løpet av sommeren, men nå stresser jeg ikke med det. Økonomisk sett tjener jeg på å holde meg sykemeldtJeg er også sykemeldt, men vurderer å prøve å jobbe litt igjen i juni.
Hehe, lov å være litt lat innimellom altså!! Man MÅ ikke være i vigør hele tida![]()
ÅåJeg fikk oppsigelse da avdelingen min skal legges ned. Så når oppsigelsestiden er ute 1.august, er jeg faktisk arbeidsledig! Målet var egentlig å komme delvis tilbake i arbeid i løpet av sommeren, men nå stresser jeg ikke med det. Økonomisk sett tjener jeg på å holde meg sykemeldt![]()
Ja. Har et stort nettverk i byen og har allerede varslet litt rundt om kring at jeg blir tilgjengeligÅåSå leit da!! Skal du begynne jobbsøking i permisjonen da?
Nå kom visst dette innlegget to ganger fordi jeg glemte å sitere deg i stadJa. Har et stort nettverk i byen og har allerede varslet litt rundt om kring at jeg blir tilgjengeligså får jeg bare ha is i magen.
Hva jobber du med?
Og der glemte jeg og sitereNå kom visst dette innlegget to ganger fordi jeg glemte å sitere deg i stad
Åja, det er jo bra å ha nettverk! Jeg er barnehagelærerjobber et stykke unna byen, og det blir nok litt av en utfordring når vi får to, og har en som skal hentes på SFO og en i bhg når jeg bruker den ene bilen
blir vel nødt til å kjøpe en bil til. Hva jobber du som?
Den som var så glad i tur var en beagle ^-^ senere var jeg sammen med en som hadde en bull mastiff. Ikke helt samme energien, men utrolig morsomDer var vi tilbake! Fytti så kaldt det var! Vi har en schæfergutt og en malinoisjente. Aktive raser, begynner å dra på årene nå.
Har hatt hund siden jeg var 12 og mannen er også hundemann.
Hvilken hund hadde du?
Ååh beagle er jo SÅÅ søte! Tror vi velger noe litt mindre neste gang vi skal ha hund.. Nå må vi jo kjøpe caravelle for å få hunder, baby og vogn med på turDen som var så glad i tur var en beagle ^-^ senere var jeg sammen med en som hadde en bull mastiff. Ikke helt samme energien, men utrolig morsom![]()
Ja, kan være slitsomt med farting. Her har det vært særdeles lite farting i det siste, så storgleder meg til spaniaferie i juni!