Skravletråd

Sover stort sett som en stein når jeg først sovner, men i natt var det umulig - blir nok bedre utover dagen ;)

Så koselig med blomsterplanting! Her regner det bare (dynevær ♡)

Ikke no vær å skryte av her heller, men ikle kommet no regn enda da! Overskya og litt sur vind. Ferdig med planting nå, så da blir det sofakos en stund før vi kjører og handler:)

Deilig med INGEN planer:) Blir nok av de hektiske dagene ellers ;)
Ja men faren for å bli litt lat er absolutt til stede;) Blir nok sykemeldt helt til permisjon, så håper på en fin sommer med mye utetid, fjellturer og kosetid. Gleder meg til baby kommer!!!!!

Takk! :D
Turen går til haugesund igjen! Må si jeg gleder meg til denne turen er over nå, vært mye farting og reising siden deaember så gleder meg til en rolig månede i juni! :O
Ja, kan være slitsomt med farting. Her har det vært særdeles lite farting i det siste, så storgleder meg til spaniaferie i juni!

Ja men faren for å bli litt lat er absolutt til stede;) Blir nok sykemeldt helt til permisjon, så håper på en fin sommer med mye utetid, fjellturer og kosetid. Gleder meg til baby kommer!!!!!
Jeg er også sykemeldt, men vurderer å prøve å jobbe litt igjen i juni.
Hehe, lov å være litt lat innimellom altså!! Man MÅ ikke være i vigør hele tida:)

Jeg er også sykemeldt, men vurderer å prøve å jobbe litt igjen i juni.
Hehe, lov å være litt lat innimellom altså!! Man MÅ ikke være i vigør hele tida:)
Jeg fikk oppsigelse da avdelingen min skal legges ned. Så når oppsigelsestiden er ute 1.august, er jeg faktisk arbeidsledig! Målet var egentlig å komme delvis tilbake i arbeid i løpet av sommeren, men nå stresser jeg ikke med det. Økonomisk sett tjener jeg på å holde meg sykemeldt :(

Jeg fikk oppsigelse da avdelingen min skal legges ned. Så når oppsigelsestiden er ute 1.august, er jeg faktisk arbeidsledig! Målet var egentlig å komme delvis tilbake i arbeid i løpet av sommeren, men nå stresser jeg ikke med det. Økonomisk sett tjener jeg på å holde meg sykemeldt :(
Åå:( Så leit da!! Skal du begynne jobbsøking i permisjonen da?

Åå:( Så leit da!! Skal du begynne jobbsøking i permisjonen da?
Ja. Har et stort nettverk i byen og har allerede varslet litt rundt om kring at jeg blir tilgjengelig;) så får jeg bare ha is i magen.
Hva jobber du med?

Åja, det er jo bra å ha nettverk! Jeg er barnehagelærer:) jobber et stykke unna byen, og det blir nok litt av en utfordring når vi får to, og har en som skal hentes på SFO og en i bhg når jeg bruker den ene bilen:D blir vel nødt til å kjøpe en bil til

Ja. Har et stort nettverk i byen og har allerede varslet litt rundt om kring at jeg blir tilgjengelig;) så får jeg bare ha is i magen.
Hva jobber du med?
Nå kom visst dette innlegget to ganger fordi jeg glemte å sitere deg i stad:D

Åja, det er jo bra å ha nettverk! Jeg er barnehagelærer:) jobber et stykke unna byen, og det blir nok litt av en utfordring når vi får to, og har en som skal hentes på SFO og en i bhg når jeg bruker den ene bilen:D blir vel nødt til å kjøpe en bil til. Hva jobber du som?

Daglig leder på et Supermarked (ICA)
Kjekt med 2 biler ja. Vi bor litt utenfor byen og det er elendig bussforbindelse her, så vi må ha 2..

Nå kom visst dette innlegget to ganger fordi jeg glemte å sitere deg i stad:D

Åja, det er jo bra å ha nettverk! Jeg er barnehagelærer:) jobber et stykke unna byen, og det blir nok litt av en utfordring når vi får to, og har en som skal hentes på SFO og en i bhg når jeg bruker den ene bilen:D blir vel nødt til å kjøpe en bil til. Hva jobber du som?
Og der glemte jeg og sitere;)

Der var vi tilbake! Fytti så kaldt det var! Vi har en schæfergutt og en malinoisjente. Aktive raser, begynner å dra på årene nå.
Har hatt hund siden jeg var 12 og mannen er også hundemann.
Hvilken hund hadde du?
Den som var så glad i tur var en beagle ^-^ senere var jeg sammen med en som hadde en bull mastiff. Ikke helt samme energien, men utrolig morsom :)

Den som var så glad i tur var en beagle ^-^ senere var jeg sammen med en som hadde en bull mastiff. Ikke helt samme energien, men utrolig morsom :)
Ååh beagle er jo SÅÅ søte! Tror vi velger noe litt mindre neste gang vi skal ha hund.. Nå må vi jo kjøpe caravelle for å få hunder, baby og vogn med på tur :p

Ja, kan være slitsomt med farting. Her har det vært særdeles lite farting i det siste, så storgleder meg til spaniaferie i juni!

Vi har vært fire turer tiL Haugesund alle på minimum5 dager, 3 uker på skole 5 dager hver. I tillegg har vi vært innom telemark ! :P
Så nå gleder jeg meg til å bare slappe av en månede! :)
Skal på personaltur 5 juni da men det er en helg! :P

Skjønna du gleda d! :D kunne tenkt me på en sånn tur i eu!

Back
Topp