Skravletråd

I dag blir det baking her :) sambo snakker om å vaske hus utvendig men vi får se :p finner alltid på noe annet å han :p
Å jeg sitter enda som ett slakt å burde komme meg i gang med den deigen sånn at jeg får gjort litt mer i dag :p latskapen lenge leve :/
Åh, hva skal bakes?:) Jeg skal bake i kveld tenkte jeg, rundstykker:)
Latskapen lenge leve:P Skummel den;)
Mannen jobber oppe på loftet her. Setter opp vegger og deretter panel:)
Så skal vi i besøk 13.00:)
Guttungen sov til 10.00 i dag:eek:

Åh, hva skal bakes?:) Jeg skal bake i kveld tenkte jeg, rundstykker:)
Latskapen lenge leve:P Skummel den;)
Mannen jobber oppe på loftet her. Setter opp vegger og deretter panel:)
Så skal vi i besøk 13.00:)
Guttungen sov til 10.00 i dag:eek:
Wow det var inponerende :D :D

Jeg skal bake en bollekake :D med blåbær å bringebær :) bare jeg får kroppen i gang :)
Har hvertfall fått satt på en maskin med klær og fått bretta litt klær men nå havna jeg jammen rett ned i stolen igjen :p

Dere er flinke da, jeg ligger enda i senga :p nyter å kunne sove lenge nå + ligge å dra seg, siden det kommer til å bli andre boller i november :) i dag skal leiligheten bli ren, det er målet. Og jeg har innmari lyst på blåbærpai, så da får jeg jammen lage en :)

Åg nei det høres ikke noe godt ut :( håper du er bedre i dag :)

Måtte stå opp og ta pille nr to, og bør da bedre.. Men begge unga har holdt på å styra i natt så fikk sikkert fire timer søvn :( Så i dag da jeg tok dagens pille ble jeg utrolig trøtt... Har fått barnevakt (mannen har arb.helg) for å sitte på jobb og rette tentamener, men det er nesten umulig så trøtt og uopplagt jeg er! Blæh!

Offda! Det er ikke særlig behagelig, nei. Jeg går på aerius, og legen har sagt at om det er krise kan jeg ta pille nr 2 en gang i blant. Men det gjør en ekstremt trøtt da :p
Skulle quote deg også i forrige innlegg, men vet ikke hvordan jeg quoter to på en gang fra mobilen! :) Så se innlegget over!

Måtte stå opp og ta pille nr to, og bør da bedre.. Men begge unga har holdt på å styra i natt så fikk sikkert fire timer søvn :( Så i dag da jeg tok dagens pille ble jeg utrolig trøtt... Har fått barnevakt (mannen har arb.helg) for å sitte på jobb og rette tentamener, men det er nesten umulig så trøtt og uopplagt jeg er! Blæh!

Det er ikke noe særlig, nei. En blir trøtt av allergi, og trøttere av medisinen. Om du har mulighet til det bør du ta deg en time eller to på øyet, så kommer til å føle deg litt mer opplagt etterpå :) Når man tar den ekstra pillen kan man bli så trøtt at man så og si sovner stående.

Dere er flinke da, jeg ligger enda i senga :p nyter å kunne sove lenge nå + ligge å dra seg, siden det kommer til å bli andre boller i november :) i dag skal leiligheten bli ren, det er målet. Og jeg har innmari lyst på blåbærpai, så da får jeg jammen lage en :)
Åh det hørtes godt ut nå :D :D
Nyt det det hadde jammen jeg å gjort :D hadde det ikke vert for de ti jeg har hadde jeg nok å enda hvert i senga :D :D

Åh nei :( sender over en god klem :( det der hørtes slettes ikke lett ut :o

Åh det hørtes godt ut nå :D :D
Nyt det det hadde jammen jeg å gjort :D hadde det ikke vert for de ti jeg har hadde jeg nok å enda hvert i senga :D :D

Er ikke noe A-menneske, så gruer meg litt til jeg er nødt til å være det :p Kom meg opp før kl 12 i hvert fall, det er liksom grensa mi før jeg føler meg altfor slask. Kom meg heeelt ut til sofaen:rolleyes:

Det er ikke noe særlig, nei. En blir trøtt av allergi, og trøttere av medisinen. Om du har mulighet til det bør du ta deg en time eller to på øyet, så kommer til å føle deg litt mer opplagt etterpå :) Når man tar den ekstra pillen kan man bli så trøtt at man så og si sovner stående.
Litt flaut å si det høyt, men jeg la meg på en sofa her på lærerværelset og sov 45 min da jeg kom :P Er noe bedre nå, men går sakte med rettingen!

Litt flaut å si det høyt, men jeg la meg på en sofa her på lærerværelset og sov 45 min da jeg kom :p Er noe bedre nå, men går sakte med rettingen!

Det er vel ikke noe å være flau over. Må man, så må man. Jeg tok to postafen en dag jeg skulle på jobb, for jeg var så redd jeg hadde kasta opp den første. Slet med å holde meg våken, og sa at jeg trengte et kvarter til å bare lukke øynene litt. Da la jeg meg på gulvet i garderoben :joyful: Bra du føler deg litt bedre! Ikke verst av deg å jobbe på en søndag i utgangspunktet, også med allergien i tillegg. God som for retta litt i det hele tatt, synes nå jeg ;)

Er ikke noe A-menneske, så gruer meg litt til jeg er nødt til å være det :p Kom meg opp før kl 12 i hvert fall, det er liksom grensa mi før jeg føler meg altfor slask. Kom meg heeelt ut til sofaen:rolleyes:
Hehe jeg var akkurat lik å det kommer til å gå kjempe fint :D :D mine to er måren fugler å er oppe før 7 begge to.. Heldigvis er de såpass store at de klarer seg selv :)

Hehe jeg var akkurat lik å det kommer til å gå kjempe fint :D :D mine to er måren fugler å er oppe før 7 begge to.. Heldigvis er de såpass store at de klarer seg selv :)

Gikk ut i fra at de ti du nevnte i sist innlegg var to, ja :p Heldigvis er samboeren mer morgenfugl, men jeg regner med at jeg kommer til å klare tidlige morgener etterhvert jeg også. Sliter med insomnia nå, men har lest at de fleste sliter mindre etter at de får barn. :)

Gikk ut i fra at de ti du nevnte i sist innlegg var to, ja :p Heldigvis er samboeren mer morgenfugl, men jeg regner med at jeg kommer til å klare tidlige morgener etterhvert jeg også. Sliter med insomnia nå, men har lest at de fleste sliter mindre etter at de får barn. :)
Haha altså noen ganger høres de ut som 10 så er ikke helt sikker alltid :p

Min samboer er å morgenfugl så han står opp med de to andre han :p jeg får ligge til 9-10 :D :D

Det blir lettere med barn ja :) jeg har å slitt mye men ikke etter de kom :D

Det er vel ikke noe å være flau over. Må man, så må man. Jeg tok to postafen en dag jeg skulle på jobb, for jeg var så redd jeg hadde kasta opp den første. Slet med å holde meg våken, og sa at jeg trengte et kvarter til å bare lukke øynene litt. Da la jeg meg på gulvet i garderoben :joyful: Bra du føler deg litt bedre! Ikke verst av deg å jobbe på en søndag i utgangspunktet, også med allergien i tillegg. God som for retta litt i det hele tatt, synes nå jeg ;)
Ja, må man, så må man! Jeg har ikke noe valg med rettinga! Må være ferdig til tirsdag kveld, har tiende og de må få de tilbake før eksamen. Skriftlig trekk er på onsdag....

Kom meg aldri ut av sengen :/ sov toppen 3 timer i natt, så blir vel en snooze-dag. Ønsker alle dere en bedre dag ;)

Hei hva skal dere i dag da?

Hei! ;)
Endelig kommet meg ut av senga! ;)
Nå skal jeg få dusjet og være privat sjåfør til tanten min noen timer! :P

Før jeg må pakke og atyre dag vi reiser i morgen! :O

Var veldig glad i å sove lenge før, og grua meg faktisk litt til å miste muligheten til å sove lenge. Men er utrolig hvor godt man tilpasser seg! :)

Back
Topp