Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yess! Syns godt magen herDa skal jeg ut på jakt etter min første mammabukse, allerede.Andre som har begynt med mammaklær?
God fredag til deg ogsåØnsker alle en god fredagvår startet litt tidligere enn planlagt med litt kattekaos - men katt vs me: 0-1. For nå
haha, ja enn så lenge. Men kommer ann på hvor mange dager jeg vil være like tålmodig når han begynner hylinga før klokken rekker å bli 5God fredag til deg også
Godt du leder da![]()
haha, ja enn så lenge. Men kommer ann på hvor mange dager jeg vil være like tålmodig når han begynner hylinga før klokken rekker å bli 5
Snart helg ♡
Masse lykke til amber! Det går nok så bra så![]()
Her har det vert en travel dag på jobb. I tillegg så kommer jeg kun hjem for å spise å så ut å handle masse tunge ting. Det var skikkelig sjakktrekk ! Fy søren så det verker i bekkenet å ene foten er helt nummenskal ikke gjøre flere store sprell ikveld jeg hvertfall det er sikkert å vist :/
Takk for tipsJeg fant kun mammaklær på hm på Storo, men de hadde strømpebukser i hvert fall. 40 og 60 den, og noen som så ut til å være 80/100. De siste var ganske tjukke i hvert fallAv bukser hadde de kun str 34 og 46, så der var det ikke mye å hente.
Ja men det er søren ikke lett å la være å prøve å rekke over alt :/Takk! Offda, ikke ta alt på en dag a, det funker ikke sier jeg som selv har vært ute av hus siden kl 11 i dagfikk ikke blasta nyheten i kveld, men til uka skal det gå! Var alt for mange mennesker på en gang til at jeg klarte det. Fikk et heftig blikk retta rett mot magen da jeg reiste meg for å gå da, av en tante. Kunne se på henne at hun tenkte "enten er den jenta gravid, eller så har a lagt på seg heftig siden sist". Drakk jo heller ikke vin til maten, og det reagerte de også litt på. Er visst ikke vanlig å si nei takk til det i slekta mi
![]()
God morgen alle sammenhva skal dere i dag da?
Her våkna jeg til ei dritsur jente :/ så da kom å skallebanken.
Har sjekket nettet litt å funnet en kake jeg vill lage men den må nok kansje vente til i morgen for jeg skal nemmlig lage en drøss med vårruller i dager hvertfall planen
![]()
får se hva bekkenet tillater for det har egentlig ikke noe lyst å samarbeide i det hele tatt :/
God morgen alle sammenhva skal dere i dag da?
Her våkna jeg til ei dritsur jente :/ så da kom å skallebanken.
Har sjekket nettet litt å funnet en kake jeg vill lage men den må nok kansje vente til i morgen for jeg skal nemmlig lage en drøss med vårruller i dager hvertfall planen
![]()
får se hva bekkenet tillater for det har egentlig ikke noe lyst å samarbeide i det hele tatt :/
Ha en fin dag på jobbJeg skal på jobb, jeg. Åh, hjemmelaga vårruller er så godt! Det gleder jeg meg til å spise igjende der bekkena er til mye bry a gitt, håper det tillater deg å ha en god dag etterhvert!
![]()
Så herligHeihei
Rolig morgen med god frokost her. Hjemmelaget ciabatta.
Skal til min svigerinne på bursdagslunsj kl. 13.00. I dag har hun venninner og svigerinner og i morgen familie. Så blir dobbelt opp på meg![]()
Så kommer ei venninne kl. 18.00. Se film, ha taco, snop og brus![]()
Åååh spennende daAkkurat stått opp - katta prøvde seg igjen litt før 5, og selv om jeg måtte ned to- tre ganger, så føler jeg at jeg vant ^-^ Fikk sove igjen etterpå og alt
Er invitert på fest hos en kollega og de er kjent for å lage kjempe god mat! *glede seg*
I mellomtiden får jeg rydde litt i heimen![]()
Ha en fin dag på jobbskal du jobbe hele helgen?
De er jammen mye til bry ja men heldivis så ser det ut til å gå tåligbra i dagtror sambo fikk seg en støkk i går når det slo seg helt vrang
![]()
Jobber du å i butikk? Matbutikk? Du begynner p bli skremmende lik meg i såfallTakkjobber i butikk, så foreløpig ingen søndagsvakter heldigvis. Har ikke jobba på nesten en uke, så er faktisk litt klar for å jobbe litt. Så bra bekkenet ditt oppfører seg bedre i dag foreløpig
jeg kommer til å kjenne det godt i kveld, jeg. Føler meg gammal når jeg sliter med å reise/sette meg, og går som jeg har noe i buksa. Haha