Det skjønner jeg godt - barnehagebilder er så koselige ^-^Ja, gleder meg enomt til å få bildene. Både av han alene og avdelingen hans.
Takk, var godt![]()
Snekkere her, så bråk...
Kjedelig med snekkere da - ikke like enkelt å få slappet av :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg godt - barnehagebilder er så koselige ^-^Ja, gleder meg enomt til å få bildene. Både av han alene og avdelingen hans.
Takk, var godt![]()
Snekkere her, så bråk...
Åh usj da blir det ikke mye fred å ro neiJa, gleder meg enomt til å få bildene. Både av han alene og avdelingen hans.
Takk, var godt![]()
Snekkere her, så bråk...
Det var en fin måte å få skrevet om det på daNettopp rettet en tekst om likestilling for gutter. Og han har fokusert på macho versus homofil. Har en liten mistanke om at denne gutten kanskje er homofil, så tror det må ha vært fint for ham å få luftet denne problematikken.
Det skjønner jeg godt - barnehagebilder er så koselige ^-^
Kjedelig med snekkere da - ikke like enkelt å få slappet av :/
Nei, gjør ikke det...men de må liksom få gjøre jobben sin ogÅh usj da blir det ikke mye fred å ro nei![]()
Ja, og jo fortere de får gjort det de skal, jo bedre egentlig.Nei, gjør ikke det...men de må liksom få gjøre jobben sin og![]()
JaNei, gjør ikke det...men de må liksom få gjøre jobben sin og![]()
Ja. Er 2 stk her. Virker som det går unna. Gleder meg sånn til ting blir mer klart oppe altså.Ja, og jo fortere de får gjort det de skal, jo bedre egentlig.
Arf.. ser ut til at det skal regne her. Det er litt over en time til lunsj og jeg er sulten :/
Jahar masse sånne rundt meg jeg å men de er heldivis ute
men hører de godt likevel når Jeg er alene hjemme
Skal de holde på lenge hos deg?
Ja det må du gjøreNå skal de sette opp rom oppe, issolere og sette opp noe panel. Mannen er litt småleiTak gjør han selv. Så skal de i gang med terasse etterpå. Så de er her en god stund til ja
![]()
Skal ta bilder oppe når jeg får tid. Fullt kaos![]()
Her er det flere rom. Storebror(bonus) er klart og innredet, samme med Oliver James sitt. Det skal lages til gang, soverom til meg og mannen, et til barnerom, bad og lekekrok +tvkrok. Trappen skal også ny.Ja det må du gjørekjekt med bilder
![]()
Må selv bygge ett rom til neste sommermen far er snekker så han skal være med sambo å gjøre det
terrasse må vi å bygge i sommer
![]()
Oj ja da er det jammen en del å gjøre. Skal alt på plass før babyen kommer å ? I såfall er det godt med hjelpHer er det flere rom. Storebror(bonus) er klart og innredet, samme med Oliver James sitt. Det skal lages til gang, soverom til meg og mannen, et til barnerom, bad og lekekrok +tvkrok. Trappen skal også ny.
Næææh, det er en annen sak. Vi får se.Oj ja da er det jammen en del å gjøre. Skal alt på plass før babyen kommer å ? I såfall er det godt med hjelp![]()
Så flinke dere er daNæææh, det er en annen sak. Vi får se.Men mye er gjort til da ja. Har nå gått et helt svangerskap før med oppussing og så. Eneboligen her var jo delt inn i 3 leiligheter mer elr mindre...Sentralt i Bergen. Prisene er syke...men siden her var en del å gjøre fikk vi det til en grei nok pris og verdien har allerede steget masse. Har jo tatt hele hovedetg. Skiftet kledning på hele huset utvendig++
Så flinke dere er da![]()
har dere hele huset selv nå eller leier dere ut kjelleren ?
![]()
Hehe ser denNei, vi sørget for å kaste ut alle som bodde herhaha. Hun var søt hun som leide i kjelleren, men ønsker hele huset for oss selv. Og nå bruker vi jo kjelleren som soveplass selv,siden vi holder på med loftet hvor vi alle skal sove.
Hehe ser den![]()
greit med god plass selv da
![]()
![]()
Åååh SkamdiggMhm, veldig. Kjelleren er normalsett for gjester og så er det kino der nede![]()