Skravletråd

Det blir første på min side og nummer 8 på hans! :)
Blir andre oldebarnet til bestefar, og begge blir født i år! (han har tre stk som er barnebarn til stedatteren hans men de har ikke kontakt) så min familie gleder seg utrolig lillebror bare går å tripper til han skal få fortelle det til vennene sine! :p
Åhhh, så herlig:D

Ville bare ønske dere alle en fin dag ;-) Nå skal jeg komme meg ut i solen.. må en tur til legen og hente gradert sykmelding, skal endelig tilbake etter å ha vært vekke i 5 uker.. også må jeg ha henvisning til fysioterapi. Bekkenet mitt begynte å krangle for fullt i går! Så nå må jeg forebygge og holde det i sjakk :)
Kjekt komme tilbake i litt arbeid da. Hva jobber du med?:)
Kjedelig med bekkenet. Selv får jeg oppfølging hos kiropraktor:)

Kjekt komme tilbake i litt arbeid da. Hva jobber du med?:)
Kjedelig med bekkenet. Selv får jeg oppfølging hos kiropraktor:)
Jobber som sykepleier på sykehjem, så det er ikke akkurat den letteste jobben og veldig mye gåing.. det liker ikke bekkenet mitt.. :-/ Nå var jeg akkurat oppom, og de gleder seg sånn til å få meg tilbake.. en god følelse :-)
Jeg går til fysioterapeut som er spesialisert innen bekkenproblematikk og har egne gravide-grupper. Hun hjalp meg veldig godt sist svangerskap, så satser på at hun får det til denne gangen også ;-) Håper kiropraktor hjelper deg da :-) Jeg tørr ikke gå til kiropraktor, redd for å gjøre vondt verre.. Har hørt om så mange dårlige erfaringer..

Jobber som sykepleier på sykehjem, så det er ikke akkurat den letteste jobben og veldig mye gåing.. det liker ikke bekkenet mitt.. :-/ Nå var jeg akkurat oppom, og de gleder seg sånn til å få meg tilbake.. en god følelse :)
Jeg går til fysioterapeut som er spesialisert innen bekkenproblematikk og har egne gravide-grupper. Hun hjalp meg veldig godt sist svangerskap, så satser på at hun får det til denne gangen også ;-) Håper kiropraktor hjelper deg da :) Jeg tørr ikke gå til kiropraktor, redd for å gjøre vondt verre.. Har hørt om så mange dårlige erfaringer..

Så kjekt da:) Aha...jeg har jobbet på sykehjem før. Jobber i bofellesskap nå:)
Høres flott ut hun er spesialisert seg da. Hvor er dette?
Har selv kun gode erfaringer med kiropraktor:)

Åhhh, så herlig:D

Ekstra kjekt e det jo for bestefar og få to i løpet av året, så håpe virkelig det e jente, så han får en av kvar :P
Lillegutt kjem i juni ! :D

Så kjekt da:) Aha...jeg har jobbet på sykehjem før. Jobber i bofellesskap nå:)
Høres flott ut hun er spesialisert seg da. Hvor er dette?
Har selv kun gode erfaringer med kiropraktor:)
Le Gym fysioterapi - ligger i Eidsvåg. Hun heter Marianne Svanevik.. Fantastisk flink og entusiastisk dame som virkelig får ting gjort.. Meg teiper hun med sportsteip over bekkenet, og det hjelper å holde ting på plass.. Sammen med slyngetrening er det veldig bra for meg iallfall :-) Så bra du har gode erfaringer.. Går du til en som har fokus på gravide?? :-)

Le Gym fysioterapi - ligger i Eidsvåg. Hun heter Marianne Svanevik.. Fantastisk flink og entusiastisk dame som virkelig får ting gjort.. Meg teiper hun med sportsteip over bekkenet, og det hjelper å holde ting på plass.. Sammen med slyngetrening er det veldig bra for meg iallfall :) Så bra du har gode erfaringer.. Går du til en som har fokus på gravide?? :)

Okei, skal jeg sjekke nærmere ut:)
Han er spesialist på gravide nei, men har flere gravide som går til han. Og virker veldig dyktig i sin jobb. Det er på Sandsli.

Back
Topp