Vell.. Jeg grein!! Hvorfor måtte de dø da??Oh![]()
Syns om hobbiten i går forresten?
Men altså det var en bra film
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vell.. Jeg grein!! Hvorfor måtte de dø da??Oh![]()
Syns om hobbiten i går forresten?
Jeg tenkte det samme første gang jeg så den:/Vell.. Jeg grein!! Hvorfor måtte de dø da??
Men altså det var en bra filmmen likte ikke at killi, filli og Thorin døde
![]()
UffJeg tenkte det samme første gang jeg så den:/
Uffliker ikke slikt
å er så lenge siden jeg har sett ringenes herre å. Husket ikke om hun evengeline Lilly hadde kjæreste der? Hvertfall var det jo tydelig at legolas skulle klare seg for han er jo hvertfall med
![]()
Hun er ikke med i ringenes herre trilogien - hun finnes heller ikke i noen av bøkene egentlig.Uffliker ikke slikt
å er så lenge siden jeg har sett ringenes herre å. Husket ikke om hun evengeline Lilly hadde kjæreste der? Hvertfall var det jo tydelig at legolas skulle klare seg for han er jo hvertfall med
![]()
HeheRingenes herre vet jeg ikke så mye omIkke så gøy det
Kun hobbiten her
![]()
Åh ja da såHun er ikke med i ringenes herre trilogien - hun finnes heller ikke i noen av bøkene egentlig.
Tenker hun ble skrevet inn av Peter Jackson for å adde litt romanse i filmene ^-^
Hehe, vi har sett dem for ikke så lenge siden. Har ikke lest bøkene selv, men har venner som er litt over snittet interessert og fikk med meg en del info (sikkert mer enn jeg trenger) etter at Hobbitfilmene kom ut ^-^Åh ja da såhar ikke sett ringenes herre siden de gikk på kino
![]()
å det er jo begynnt å bli noen år siden
![]()
Hehe å en bror som er over snittet intresertHehe, vi har sett dem for ikke så lenge siden. Har ikke lest bøkene selv, men har venner som er litt over snittet interessert og fikk med meg en del info (sikkert mer enn jeg trenger) etter at Hobbitfilmene kom ut ^-^
Prøvde meg på å lese bøkene en gang tidligere (lenge siden nå), men var sangene og de endeløse beskrivelsene som tok knekken på meg >< Kom kanskje 100 sider inn før jeg la det helt fra meg.Hehe å en bror som er over snittet intresertmen det var i ringenes herre. Han har sett de filmene å lest de bøkene utallige ganger :/ de bøkene er jo kjempe tykke å alt for mange tunge ord til at jeg kunne hatt interessen av det
![]()
Oj har de skrevet ned sanger å?Prøvde meg på å lese bøkene en gang tidligere (lenge siden nå), men var sangene og de endeløse beskrivelsene som tok knekken på meg >< Kom kanskje 100 sider inn før jeg la det helt fra meg.
Liker vanligvis å lese og har lest veldig mye Tolkieninspirert siden, men...
Likte filmene da![]()
Slik jeg husker dem er bøkene fulle av sanger ja (eller, ser jo mer ut som dikt på papiret) - så får heller noen som har lest bøkene eventuelt korrigere megOj har de skrevet ned sanger å?
Jeg liker å å lese men holder meg til krim![]()
Må liksom ha noe som skjer hele veien![]()
Hehe det er gøy daSlik jeg husker dem er bøkene fulle av sanger ja (eller, ser jo mer ut som dikt på papiret) - så får heller noen som har lest bøkene eventuelt korrigere meg
Elsker krim, men leser det meste - helst på originalspråk (blir sprø av noen oversettelser, spesielt når de endrer navn på figurene)..
Sist leste jeg en som var ganske morsom - så nok ikke så smart ut der jeg humret for meg selv på toget ^-^
Ja ^-^ Liker sånne bøker man lever seg inn i. Ulempen er jo at jeg ikke liker å lese dem ferdig for da er det jo slutt :/Hehe det er gøy dahatt noen slike jeg å
å så de som er så spennende at jeg lever meg helt inn
ene gangen ble det plutselig en oppfølger å jeg trodde jeg endelig skulle få svar på slutten men neeeida. Jeg måtte fint vente 3 mnd.. Haha var ikke helt i humør da nei
![]()
Å 14 som er like spennende ? Det er ikke verstJa ^-^ Liker sånne bøker man lever seg inn i. Ulempen er jo at jeg ikke liker å lese dem ferdig for da er det jo slutt :/
Har en sånn hvor det er skrevet 14 bøker, har lest de 13 første men bare halve av den siste. Vurderer nå å lese fra starten av igjen før jeg leser ferdig :/
Den første?Har kun sett en av de jeg![]()
Vert på jobb å slavetHatt en fin start på uken jenter??Gjort på i dag sålangt da
?