Skravletråd

Har dere sendt inn søknad om perm? Mulig jeg er veldig treig altså :p
Jeg er jo i uka 28 å har enda ikke sett på de en gang :p hehe får få sambo med på de en kveld :p

Har vært på kontoret til hun konsulenten som har å gjøre med det hos oss. Så det som skal til lønnskontoret tok vi og fulgte ut.
De vi må sende inn selv er jo ikke noe stress akkurat da...kan drøye til 3 uker før termin jeg iallefall. er jo uansett kommunen som utbetaler min lønn og ikke nav.

Men har gjerne litt og si om det er Nav elr arbeidsgiver som skal utbetale foreldrepengene...
Dessuten varierer saksbehandlingen fra sted til sted.
3 uker som hun sa er uansett helt klart siste frist og sent...men hadde gått greit for det.
Her i Hordaland ligger saksbehandlingstiden på opptil 6 uker, men tar sjelden så lang tid.

Åååh det må ha vert gøy å være med på :D eneste jeg Har vert med på er å plukke tomater ( min sommer jobb i 2 år) og poteter :p
Var med tre år på rad - er morsomt, men *ekstremt* slitsomt for rygg og knær... Men er jo fordi Château-Neuf stort sett har stenete grunn og lave trær (ikke sånne fine/høye langs tråder som man ofte ser på film).
Men igjen, så mye druer å spise ♡

Her er det jobben som fikser delen med lønn/nav så de ville helst ha det på plass innen to mnd til perm. så kan ikke vente for lenge, men skal gå det ;)

I see. Det er samme som her. De sender inn til lønnskontoret og se sender til nav...også er det jo det du må sende inn selv både mor og far.

Har vært på kontoret til hun konsulenten som har å gjøre med det hos oss. Så det som skal til lønnskontoret tok vi og fulgte ut.
De vi må sende inn selv er jo ikke noe stress akkurat da...kan drøye til 3 uker før termin jeg iallefall. er jo uansett kommunen som utbetaler min lønn og ikke nav.
Aha :) husker ikke jeg leverte noe til jobben sist :/ leverte bare til NAV :p men er de som betaler meg så :p sier jo i fra til sjefen å må jo høre med han hvordan det virker der nå :)

Aha :) husker ikke jeg leverte noe til jobben sist :/ leverte bare til NAV :p men er de som betaler meg så :p sier jo i fra til sjefen å må jo høre med han hvordan det virker der nå :)
jeg leverte ikke noe til jobben jeg heller...har bare fullt ute noe papirer med lønnsansvarlig i min enhet som sender dette videre til lønnskontoret. Er arbeidsgiver som betaler ut mine foreldrepenger og ikke nav

Skal fikse I morgen jeg (er 28 på fredag) - skal få greit det fikk jeg beskjed om :)
Men jeg har ikke lege time før september igjen :o :p haha men jeg kan for all del ta p høre med han i morgen :) skal en tur innom å fornye en resept på sønnen min . Så kan jo smiske om å få den da slik at jeg får sendt inn papirer snart :)

Men har gjerne litt og si om det er Nav elr arbeidsgiver som skal utbetale foreldrepengene...
Dessuten varierer saksbehandlingen fra sted til sted.
3 uker som hun sa er uansett helt klart siste frist og sent...men hadde gått greit for det.
Her i Hordaland ligger saksbehandlingstiden på opptil 6 uker, men tar sjelden så lang tid.
Det er NAV som skal fikse hos meg :) men de vill jo ha alt inn senest mulig :)

Back
Topp