Første gaven jeg fikk av hanHehe![]()
hvilket er det da
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gaven jeg fikk av hanHehe![]()
hvilket er det da
?
hehe jaja...skjer innimellom dtHer ble det så seint middag i dag at det ble kveldsmaten å![]()
Har dere sendt inn søknad om perm? Mulig jeg er veldig treig altså
Jeg er jo i uka 28 å har enda ikke sett på de en ganghehe får få sambo med på de en kveld
![]()
Ja skikkelig nedturDet er så utrolig irriterende![]()
![]()
![]()
Heldigvis bare ved siden av så vi kunne bare la vær å bruke detNeeei så kjedelig! Hadde dere det i maten deres?
Skal fikse I morgen jeg (er 28 på fredag) - skal få greit det fikk jeg beskjed omHar dere sendt inn søknad om perm? Mulig jeg er veldig treig altså![]()
Jeg er jo i uka 28 å har enda ikke sett på de en ganghehe får få sambo med på de en kveld
![]()
Var med tre år på rad - er morsomt, men *ekstremt* slitsomt for rygg og knær... Men er jo fordi Château-Neuf stort sett har stenete grunn og lave trær (ikke sånne fine/høye langs tråder som man ofte ser på film).Åååh det må ha vert gøy å være med påeneste jeg Har vert med på er å plukke tomater ( min sommer jobb i 2 år) og poteter
![]()
Skal fikse I morgen jeg (er 28 på fredag) - skal få greit det fikk jeg beskjed om![]()
Her er det jobben som fikser delen med lønn/nav så de ville helst ha det på plass innen to mnd til perm. så kan ikke vente for lenge, men skal gå detHar god tid da![]()
Jeg sendte inn sent sist og gikk fint det![]()
Her er det jobben som fikser delen med lønn/nav så de ville helst ha det på plass innen to mnd til perm. så kan ikke vente for lenge, men skal gå det![]()
Nååh sjønner du ikke vil ta det avFørste gaven jeg fikk av hanEt lite gullhjerte med diamant
Ja hvertfall når ungene ikke vill innhehe jaja...skjer innimellom dt![]()
AhaHar vært på kontoret til hun konsulenten som har å gjøre med det hos oss. Så det som skal til lønnskontoret tok vi og fulgte ut.
De vi må sende inn selv er jo ikke noe stress akkurat da...kan drøye til 3 uker før termin jeg iallefall. er jo uansett kommunen som utbetaler min lønn og ikke nav.
Ja det må være påNååh sjønner du ikke vil ta det av![]()
![]()
hihi jaJa hvertfall når ungene ikke vill innhaha
Nei stakarsJa skikkelig nedturhehe. Og guttungen som elsker bacon skjønte jo ikke hvorfor han ikke kunne få
![]()
jeg leverte ikke noe til jobben jeg heller...har bare fullt ute noe papirer med lønnsansvarlig i min enhet som sender dette videre til lønnskontoret. Er arbeidsgiver som betaler ut mine foreldrepenger og ikke navAhahusker ikke jeg leverte noe til jobben sist :/ leverte bare til NAV
men er de som betaler meg så
sier jo i fra til sjefen å må jo høre med han hvordan det virker der nå
![]()
Men jeg har ikke lege time før september igjenSkal fikse I morgen jeg (er 28 på fredag) - skal få greit det fikk jeg beskjed om![]()
Det er NAV som skal fikse hos megMen har gjerne litt og si om det er Nav elr arbeidsgiver som skal utbetale foreldrepengene...
Dessuten varierer saksbehandlingen fra sted til sted.
3 uker som hun sa er uansett helt klart siste frist og sent...men hadde gått greit for det.
Her i Hordaland ligger saksbehandlingstiden på opptil 6 uker, men tar sjelden så lang tid.