Skravletråd

Jeg har budsjett på gaver. Søsken+ halvdel 250-300 nieser/nevøer 200,foreldre 500+ ,
gubben 1000+
Kan gjerne handel for mindre enn dette til alle utenom gubben. I år kommer jeg vel I gjennomsnitt til å ligge på 150 per gave til alle utenom gubben, mine foreldre og mors hans:)
Jeg har budsjett, men uansett hva man kjøper til visse personer blir de aldri fornøyde, å det er skrekkelig slitsomt.

Jeg har budsjett på gaver. Søsken+ halvdel 250-300 nieser/nevøer 200,foreldre 500+ ,
gubben 1000+
Kan gjerne handel for mindre enn dette til alle utenom gubben. I år kommer jeg vel I gjennomsnitt til å ligge på 150 per gave til alle utenom gubben, mine foreldre og mors hans:)
Jeg har budsjett, men uansett hva man kjøper til visse personer blir de aldri fornøyde, å det er skrekkelig slitsomt.

Det er slitsomt ja, men det får være dems problem tenker jeg. Man gjør jo sitt beste for å kjøpe og evt. lage en fin gave..er de ikke fornøyd da...er de bare kravstor og utakknemlig spør du meg..

Bah.. Har kommet til dagens dato på alle seriene nå.. Å fengslede har ferie til slutten av september..

Noen som har ett serie tips? :)

I dag er det super varmt og sol her :) Har dere fint vær?

Back
Topp