haha lett for.kake.. jeg så du skrev mer, men jeg leste bare kake.. kake.. kake.. kake..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha lett for.kake.. jeg så du skrev mer, men jeg leste bare kake.. kake.. kake.. kake..
Hahahaha ^-^ bra det ikke bare er meg som avsporer når noen nevner kakekake.. jeg så du skrev mer, men jeg leste bare kake.. kake.. kake.. kake..
Ja da er det noe annetPrøver å bruke hode når jeg handler...ikke overdrive...men blir nok som regel litt for mye...
Saken er det at familie på begge sider kjøper så alt alt for mye...så må liksom gi litt tilbake vaffalhehe.
Fikk jo for 2000 bare av svigers til bursdagen min nå..og jeg hadde ikke noe stor dag...28liksom
ja seff...mail TamaraSå bra ^-^ Nå haster det jo ikke, for den i magen blir vel den første som skal bruke, men greit å høre at det faktisk er registrert![]()
Det klarer du fintnææhh...200 kanskje...sjekke snart..
Ja da er det noe annet
Her er vi alle på samme prisutenom foreldre da. Men de vill ikke ha noe tilbake :/ men finner alltid noe
![]()
jadaDet klarer du fint![]()
Det er veldig greie pris jaSå svigermor får for minst 1000, ofte 1500kr.
Svigerfar bryr seg fint lite så der blir det ripsgele, eplesyltetøy og 2 flasker vin![]()
Felles bilde av ungene. hehe
men som til tanteungene pleir jeg ligge på 20-300 og...for de har stramt budsjett..så da følger jeg de der![]()
Hehe neida syntes ikke det er barnslig jegjadahehe..
selvom målet er nådd syn jeg det er gøy sette egne mål![]()
Barnslig kanskje,)
Er ikke så ille å bli 30hehe...å bli 30ja? haha...jeg ble jo 28år nå..ikke så lenge til 30 her heller.
Ja.ene tantebarnet skal på frost boblevest blant annetDet er veldig greie pris ja![]()
![]()
hehe...neida..er gjerne ikke detEr ikke så ille å bli 30![]()
haha lett for.Hva kake frister
?
ja heheHehe neida syntes ikke det er barnslig jegkjekt å ha noe å jobbe med
![]()
mhm. kjiptKjedelig når premiene ikke kommer ja. Sendte nettopp Mail selv om den vesken jeg vant.
Fikk beskjed av rar jm I pr at skogstur var meget godt for vonde bekken, så det var bare å gå, selv om det gjorde litt vondt. Å så måtte jeg huske å vrikke på rumpa.Ok.. Nå hadde jeg tenkt å gå meg en rolig tur i skogen. Men.. Bekkenet er vondt, men ikke så vondt at jeg ikke greier å gå. Hva gjør jeg?? Har så lyst å gå meg en tur!!
Jeg har noen favoritterSjokoladekake med masse smørkrem, brownies, ostekake, eplepai.. mmmm
![]()