Skravletråd

Her er det krøll i togtrafikken.. Håper mannen kommer seg greit hjem..

Jeg vet ikke... Noe uten melk. Begynte å kutte melk i går.. Og laget lakselasagne til middag.. *klaske panna* litt fjern..

Skjønner det kan bli rimelig hektisk ja! Håper du får hvilt deg litt snart :)
Hehe, føler jeg bare går på autopilot her til tider. Men merker at det å bli flerbarnsmor, bringer multitasking på et helt nytt nivå :D :P Blir godt å få mannen hjemme noen dager i jula ♡

Er dere ferdige med alt til jul?

Hehe, føler jeg bare går på autopilot her til tider. Men merker at det å bli flerbarnsmor, bringer multitasking på et helt nytt nivå :D :P Blir godt å få mannen hjemme noen dager i jula ♡

Er dere ferdige med alt til jul?

Hehe.. Tja.. Skal krydre ribba i dag! Har ikke bakt noen ting og her er det bare julestjernen som er fremme.. :P men jeg tenker det blir jul likevel! Har ei som ikke liker å ligge alene og da er det ikke så lett å få gjort noe og i tillegg er jeg sliten så da blir det sånn i år og jeg er sikker på at det blir veldig koselig uansett! Får nok litt hjelp på julaften med maten eller aktivisering av barn når svigers kommer :)

Har mannen fri hele jula? :D

Hei! Skulle ønske jeg fikk skravla mer, men her går dagene bare i ett så blir liksom ikke til at jeg får prioritert å sitte så mye med tlf.. Idag har jeg trassig og sur 6 åring og baby som bare vil være på armen/puppen og en mann som jobber sent. Bleieskift, vasking, matlaging, byssing og bæring amming og forsøk rydding går i ett. Pjuh! I tillegg til at jeg føler jeg må gå å kjefte på 6åringen hele tiden.. kjenner jeg er døktig sleten, gitt!
Huff høres slitsomt ut ja...lykke til resten av dagen.

Hehe.. Tja.. Skal krydre ribba i dag! Har ikke bakt noen ting og her er det bare julestjernen som er fremme.. :P men jeg tenker det blir jul likevel! Har ei som ikke liker å ligge alene og da er det ikke så lett å få gjort noe og i tillegg er jeg sliten så da blir det sånn i år og jeg er sikker på at det blir veldig koselig uansett! Får nok litt hjelp på julaften med maten eller aktivisering av barn når svigers kommer :)

Er litt sånn det er her og. Har hatt null sjans til å få til no baking for å si det sånn. Har fått opp en del julepynt da. Jada, jul og kos blir det uansett. Skal ikke være hjemme hos oss på julaften da, og er bedt bort til 1.juledsg og.

Nei, mi liker ikke ligge alene hun heller, så bærer ho rundt på en arm. Er ikke alt jeg får gjort med bare en arm ledig da, men rydding går sånn høvelig greit.

Mannen har forresten fri julaften, og jobber bare noen timer på morgenen 1. og 2. juledag mener jeg det var.

Back
Topp