jada. enkelt og godtDet er godt da![]()
orker ikke avanserte middager nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jada. enkelt og godtDet er godt da![]()
ja okei...Aner ikke :/ men ikke så rent lite :/ men heldigvis ikke så altfor mye heller. Vi ligger på ca 9000 tror jeg :/
kjipern.Ja så detså typisk når jeg var der i går
![]()
jaja ikke værst. er med i trekning av en del da...hva kunne du tenkt mest denne mnd?Jøss.. Føler jeg ikke har vert noe serlig aktiv men jeg har klart å skrape sammen 1200 innlegg likevelmen ser det er ikke mange som har klart 3000
enda litt igjen av mnd da
![]()
og ja..få med 3000 denne mnd ja...men helt ærlig så trenger jeg ikke noe av det med 3000 krav uansett...Jøss.. Føler jeg ikke har vert noe serlig aktiv men jeg har klart å skrape sammen 1200 innlegg likevelmen ser det er ikke mange som har klart 3000
enda litt igjen av mnd da
![]()
Hva består de av?sendte med vesla brødskive med kaviar og en klementin. Hun har dilla på klementiner!
Gjorde det enkelt...så ikke noe særlig julete.Så koseligBilde?
HeheJa, orker ikke stresse med det nå i disse tider... Jeg er egentlig ikke glad i sjokolade men nå? Oh lord , går ned på høykant !!
nei city cross er vel ikke så tung etter hva jeg kan huske...men vi har ikke det nåFornøyd med den ja, lys og fin inni. Og lun og god
Jeg synes å huske at bagen til city cross veide så mye, men denne veier nesten ingenting.
Nei ikke så tett oppi juljada. enkelt og godt![]()
orker ikke avanserte middager nå![]()
haha samme her...ligger på stedet hvil2 x 200 grams sjokoladeplater i ymse utvalg til 50 kr på butikken... Huffda...ikke rart vekta har stagnert...
Det var det også i grunn...vi våget oss til en liten rundeHørtes jo litt småfrekt ut![]()
nei...det er for slit nåNei ikke så tett oppi jul![]()
Hehe greit navn det daja okei...
har ikke oversikt helt selv...men blir mange tusen. heldigvis mye påtilbud i år...
går under navnet tilbudsdronninga![]()