Skravletråd

Men så fantastisk bra da :D :D liker at du har brukt mye tid her jeg <3 å det må du fortsette med :D :D

Søt mann da <3

Ja tror han er litt sjalu :) for er vel ikke venninner jeg har flest av, har søstra mi det er vel det. Ellers har jeg vært sammen med gubben. Så han synes nok det er litt rart ja. Men jeg svarer jeg å da blir han fjern I blikket å snur seg mot tv, så tror ikke han er interessert I detaljer bare å hva driver du med nå, sier jeg er her å skravler, om hva da sier han, alt mellom himmel og jord er svaret :)

Ja tror han er litt sjalu :) for er vel ikke venninner jeg har flest av, har søstra mi det er vel det. Ellers har jeg vært sammen med gubben. Så han synes nok det er litt rart ja. Men jeg svarer jeg å da blir han fjern I blikket å snur seg mot tv, så tror ikke han er interessert I detaljer bare å hva driver du med nå, sier jeg er her å skravler, om hva da sier han, alt mellom himmel og jord er svaret :)
Hehe pleier å svare jente ting jeg :p
Men er veldig kos å ha noen å snakke med om slike ting :D
Rett å slett alt :D
Å han får bare bli vandt med det :p ;)

Vet du lungemos maser han faktisk på meg om å lage :eek: han er veldig rar :p haha men vokst opp på det :p

De to andre har han ikke smakt :p

Men jeg har snakt blodpudding å det smaker jo definitivt ikke bra :p

Hehe. usj da:P

liker han alt av snop da?

Back
Topp