Bare rekerHva skal du lage?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare rekerHva skal du lage?![]()
Hehe. Liker ikke reker jegBare rekerså skal jo bare finne frem egentlig
![]()
Tror jeg har sett den? Er søren ikke flink med film navn men den hørtes kjent utDer tror jeg muligens han fant en...case 39...men har vi sett den før mon tro...hmm
Det er veldig godt å så er det så greit at det er enkelt å lage tilHehe. Liker ikke reker jeg![]()
Haha ja det er han her åeller kansje han bare prøver
han spørr hvertfall
![]()
Ja ble usikre her selv. Så nå bladde han forbi den ogTror jeg har sett den? Er søren ikke flink med film navn men den hørtes kjent ut![]()
Aldri liktDet er veldig godt å så er det så greit at det er enkelt å lage til![]()
Men så fantastisk bra daMin er faktisk nysgjerrig og interesserthar nok noe med mitt antall venninner å gjøre, å at jeg ikke har brukt så mye tid på ting som dette noen gang.
Haha jeg leste feilAldri likt
Eneste jeg liker de marienert![]()
Her kan man jo få mnge fine bekjentskaperMin er faktisk nysgjerrig og interesserthar nok noe med mitt antall venninner å gjøre, å at jeg ikke har brukt så mye tid på ting som dette noen gang.
Haha ^-^ det hørtes kjent ut. Har prøvd å sette opp lister på netflix for å gjøre det enklere, men blir til at han skal bla igjennom alt i superhastighet..Ja ble usikre her selv. Så nå bladde han forbi den ogjeeeez
sovna inna han finner noe![]()
Nope. ikke kreps reke blåskjell og den type ting. og kresen på fisk.Haha jeg leste feilleste at du liker reker
Er det annet skalldyr du liker da?![]()
Har vi samme mannHaha ^-^ det hørtes kjent ut. Har prøvd å sette opp lister på netflix for å gjøre det enklere, men blir til at han skal bla igjennom alt i superhastighet..
Man kan såHer kan man jo få mnge fine bekjentskaper![]()
Vel... min har sovnet så du har fordel med at din er våkenHar vi samme mann![]()
Oj daNope. ikke kreps reke blåskjell og den type ting. og kresen på fisk.
Man kan såei av mine beste venninner er herifra
![]()
hahaha. ja...sant nok. blar seg i hjel hanVel... min har sovnet så du har fordel med at din er våken
Oj daVel... min har sovnet så du har fordel med at din er våken