Noe spennende ?![]()
God tur![]()
Jeg reiser jeg å nå![]()
Superundertøy og vinterdress!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe spennende ?![]()
God tur![]()
Jeg reiser jeg å nå![]()
Håper på pakker i posten i dag![]()
alltid gøy
![]()
Jeg venter en pakke jeg og, men aner ikke når den kommerbestilte for litt over to uker siden så den bør være her snart
![]()
Bobsy barna hvis de er å få taki ennå![]()
Da var det overstått![]()
Ja var da forsåvit det, men veldig glad jeg ikke skal noe annet enn på butikken I morraDet tar jammen på jahåper det var koselig å
![]()
Vært til legen, handlet mat og stemt.
I gang med rydding og vask her nå
Legen sykemeldte meg 100% tom. 23 sept.
Så skal jeg prøve meg i 40% fra 24sept,altså 60% sm. Hvis jeg fortsatt blir pushet og det blir tungt vil hun videreføre 100%
Jeg var helt klam i fingrene når jeg ringte sjefen![]()
Vet ikke jegEr ikke de for litt større kanskje?
Endelig hjemmekjenner jeg er sliten etter over 6 timer på besøk,å så sulten. Heiv I meg 3 knekkebrød nå når jeg kom hjem
![]()
Sånn det var lekser gjortmiddag spist
kjøkkenet ryddet
oppvask maskinen på
å klærne i trommelen brettet
![]()
Nå tror jeg jeg får disse håpefulle med meg i bilen å henter den pakken før vi kommer oss på svømming![]()
Vet ikke jegmen siden Harry Potter er ok, vill jeg tro de å gikk, er jo evigheter siden jeg leste dem
![]()
Så godt legen gjorde det
Håper det gikk bra når du ringte sjefen
Ja, vet den blir fulgt oppHøres ut som en god plan å jeg håper den blir fulgt oppå at sjefen forsto
100% sm. til 23sept.Hvordan gikk det?
Der så du svaret ja, får du dobbelt oppHøres jo lurt ut, hvordan tok sjefen det? Må ikke overarbeide deg![]()
Det var forsåvit hyggelig, men er utrolig liten og veldig glad jeg ikke skal annet I morra enn å dra på butikken:Godt å komme hjem da tenker jegvar det hyggelig?