Godt det ordnet seg. Skal i bhg å hente nå. Håper vi to er perlevenner ogHadde en litt vrien start men vi løste det kjapt![]()
Det verste av leksene er overtakk og lov
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ordnet seg. Skal i bhg å hente nå. Håper vi to er perlevenner ogHadde en litt vrien start men vi løste det kjapt![]()
Det verste av leksene er overtakk og lov
![]()
HurraHåper den kommer snarther var det hente lapp og ett gym nett
![]()
Haha system i rotetÅjabra det for er mange surrehuer rundt omkring
meg blant annet. Hehe. Men jeg hadde faktisk mitt på kjøkkenbenken. Litt fordi jeg er rotehue og. Men sortert rot da?
Håper dere å er detGodt det ordnet seg. Skal i bhg å hente nå. Håper vi to er perlevenner oghehe. Han har en tendens til å ikke høre
![]()
Har den vert der i 2 ukerHurrahehe. Sporet den opp nå, og hvis det stemte er den i Sverige enda
![]()
YesSånn, da har jeg gjort min plikt i daghar dere gjort deres?
Bobsy barna hvis de er å få taki ennåTips til barnebøker da? Lest ut bokaHar begynt på harry potter, men den er litt tung i språket og har ikke bilder. I går sovnet han da sambo leste, haha!! Har aldri skjedd før..
Da var det overståttuff stakar![]()
Dirty dansinghva er din favoritt film?
Så koselig![]()
Jupp I gårSånn, da har jeg gjort min plikt i daghar dere gjort deres?

Så godt legen gjorde detVært til legen, handlet mat og stemt.
I gang med rydding og vask her nå
Legen sykemeldte meg 100% tom. 23 sept.
Så skal jeg prøve meg i 40% fra 24sept,altså 60% sm. Hvis jeg fortsatt blir pushet og det blir tungt vil hun videreføre 100%
Jeg var helt klam i fingrene når jeg ringte sjefen![]()
Høres ut som en god plan å jeg håper den blir fulgt oppVært til legen, handlet mat og stemt.
I gang med rydding og vask her nå
Legen sykemeldte meg 100% tom. 23 sept.
Så skal jeg prøve meg i 40% fra 24sept,altså 60% sm. Hvis jeg fortsatt blir pushet og det blir tungt vil hun videreføre 100%
Jeg var helt klam i fingrene når jeg ringte sjefen![]()
Det tar jammen på jaEndelig hjemmekjenner jeg er sliten etter over 6 timer på besøk,å så sulten. Heiv I meg 3 knekkebrød nå når jeg kom hjem
![]()
Nei jeg syntes ikke detjeg håper virkelig at de er enige
men det hører vell til sjeldenhetene
hehe
Nope :/ lovet å hente før 3å etter det så er det lekser, middag, svømming kveldsmat å så legging
![]()
Gleder meg til i morgen når det ikke er noe som foregår på ettermiddagen![]()
Å forhåpentligvis ikke noe annet enn å hente en bestilling på apoteket som må gjøres![]()