Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha du hadde ikke tørt?ehm nei![]()
Hehe det hadde ikke jeg turtTørr jeg sende mannen ut for å kjøpe badedrakt mon tro??![]()
Oi kjære folk. det tar tid. lang tid tror du??
Ikke santDet er da det er kjekt med tusj - ellers må man sitter med blyantspisser konstant ^-^
Hehe det hadde ikke jeg turtvet jo nesten ikke str min selv
![]()
Det der tar nok flere dagerOi kjære folk. det tar tid. lang tid tror du??
Joda, men kan ikke farge nonstop hele dagen heheDet der tar nok flere dager
Den jeg holder på med nå har jeg brukt 2 hele dager på å er vell snart halveis
Men klart hadde jeg bare farget så hadde det nok godt fortere men![]()
Det er bra daHan vet hva jeg bruker til vanlig. 34/36 og nå vil jeg ha 2 str større enn det.
Hehe det blir nok braSa en enkel sort badedrakt i str 38 jeg. evt 40 om de ikke har 38 . er jeg sikker på jeg får den på hahah
Nei man kan så ikkeJoda, men kan ikke farge nonstop hele dagen hehe![]()
haha du hadde ikke tørt?
Har bare bikiner i str xs, det ser ikke så vakket ut. og vil ikke se utfordrende ut eller try too look sexy på hotelletDe er i minste laget med babymage og +10kg hehe
neida. har gadert meg med str. så er jeg sikker den går påDet er bra dadu får prøve
![]()
hehe helt sant det. men jeg skal bare ha den ut svangerskapet nå uansett. så er ikke så nøye hehe.hehe nei. men jeg må liksom prøve, syns størrelser er vanskelig for ikke alltid det passer sånn fasongmessig liksom![]()
neida. har gadert meg med str. så er jeg sikker den går på
så nå kjørte han![]()
heheNei man kan så ikke![]()
haha ja. sa kappahl eller h&m .blir spennende å se hva han kommer hjem med da![]()