Da må jo det være en sikker vinner i dagja kjempegodttenkt på det lenge, men en evighet siden jeg faktisk laget det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da må jo det være en sikker vinner i dagja kjempegodttenkt på det lenge, men en evighet siden jeg faktisk laget det
![]()
Yes. så koser han seg der mens vi styrer litt. mannen som går over om jeg har husket alt nå hehegodt det og![]()
Hehe jaDa skjønner jeg jo at du ikke tør.
![]()
yes flybytte my assHehe![]()
Ja om jeg så skal betale 2000kr for de hahaDet tenkte jeg å påhåper dere gjør det
![]()
God morgenGod morgen![]()
Håper alle får en fin dag i dag!
Her blir det pølsefest og kake til middag i dagDeilig med enkelt og greit kjenner jeg
![]()
Så nå: kakebakinga jeg ikke rakk i går!
Det er kjedelig da :/ håper den tiden går fortyes flybytte my assheldigvis ikke mer enn 1t og 30 min der
HeheheJa om jeg så skal betale 2000kr for de haha
Gratulerer med dagenGod morgen![]()
Her blir det pølsefest og kake til middag i dagDeilig med enkelt og greit kjenner jeg
![]()
Høres godt utGod morgen
Ja. tror det egentligDet er kjedelig da :/ håper den tiden går fort![]()
hehe ja det kan væreHehehekansje han finner mikke sko å
![]()
Oi se der ja. pirke arbeid
God morgen
Det er da det er kjekt med tusj - ellers må man sitter med blyantspisser konstant ^-^
Tørr jeg sende mannen ut for å kjøpe badedrakt mon tro??![]()