Måtte dere vente lenge? Her hadde vi måttet vente i over to timer, så det hadde ikke vært så kosNei, hehe...men jeg og guttungen lekte utafor til mannen kom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte dere vente lenge? Her hadde vi måttet vente i over to timer, så det hadde ikke vært så kosNei, hehe...men jeg og guttungen lekte utafor til mannen kom![]()
JeppOohh så gøyBestiller fra ebay
?
Nope. for har ikke kommet før etter sist kontroll. og holdt ut enn så lenge. men skal til jm i morgen faktisk. Og ul på ons såHehe. Men uansett hørtes det ikke godt ut. Men syns jeg har hørt om det før, at det stikker nedentil, men trodde kanskje det var nærmere slutten. Vet ikke egentlig. Tatt det opp med jordmor?
neida 45minMåtte dere vente lenge? Her hadde vi måttet vente i over to timer, så det hadde ikke vært så kos![]()
ebay er faaaarligJepp![]()
Har du bakt alle disse i dag??
Ja det er detebay er faaaarlig
Flink du er hihiJa det er detderfor har jeg holdt meg borte derfra denne mnd
![]()
![]()
Har brukt kr andre stederFlink du er hihi
På hvaHar brukt kr andre steder![]()
åhh hvorfor så tidlig opp?Tar kvelden, skal grytidlig opp I morra
God nattsov godt
![]()
Åja, må spørre i morgen daNope. for har ikke kommet før etter sist kontroll. og holdt ut enn så lenge. men skal til jm i morgen faktisk. Og ul på ons så
jepp har tenkt til det.Åja, må spørre i morgen daog si ifra hva du får til svar
![]()
neida. hehe. Bakt 1 kake i dag.Har du bakt alle disse i dag??
Okeineida. hehe. Bakt 1 kake i dag.
Bare la ut noen av tidligere kaker og, for det har vært etterspurt![]()
Skal prøve å huske detjepp har tenkt til det.
I will, men minn meg på det for jeg glemmer![]()
Tar kvelden, skal grytidlig opp I morra
God nattsov godt
![]()