Nei. hm. kan uansett lagre linken på de. så link? men bør være mer joggesko liksomdisse var jo søte, men blir jo ikke akkurat til utesko nå utover i alle fall..
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. hm. kan uansett lagre linken på de. så link? men bør være mer joggesko liksomdisse var jo søte, men blir jo ikke akkurat til utesko nå utover i alle fall..
![]()
hihi vært med noen av de andre?Hehe vi får se![]()
hehe off. kjedeligJa omtrenthan ble jo sur på meg i går for at vi var i så mye bursdager
akkurat som at JEG kan noe for det. Hehe.
ja dør av de folkaHaha indeed ^-^ er så mye cornye dialoger!![]()
Hehe, det får bare værehehe off. kjedelig
Ikke bare føler det, jeg gjør det av og til når jeg nysersorry ekkel beskrivelsen..men flere som føler de tisser litt på seg?
Og av og til som om det stikker noe sykt oppi musa? Små kniver som kjøres opp liksom
Nå skal det sies at jeg mest sannsynlig kommer til å se ut sesongen - er for mye komedieverdi/underholdning I detja dør av de folka![]()
Helt enig med degHehe, det får bare værejeg stiller opp når jeg blir bedt i bursdag, syns det bare skulle mangle
![]()
Ikke bare føler det, jeg gjør det av og til når jeg nyserhehe. Heldigvis ikke ofte, og omtrent hver gang har jeg vært hjemme.
Men det andre kjenner jeg ikke. Hørtes jo ikke noe særlig ut![]()
hahaha skjønner hva du menerNå skal det sies at jeg mest sannsynlig kommer til å se ut sesongen - er for mye komedieverdi/underholdning I det![]()
Blir aldri lei av ikeaHeheBlir ikke lei av ikea da
![]()
Nei, hehe.HeheBlir ikke lei av ikea da
![]()
Enig I denneIkke bare føler det, jeg gjør det av og til når jeg nyserhehe. Heldigvis ikke ofte, og omtrent hver gang har jeg vært hjemme.
Men det andre kjenner jeg ikke. Hørtes jo ikke noe særlig ut![]()
Er blitt litt små opphengt I jula, så gleder meg til det blir jul på ikeaBlir aldri lei av ikea![]()
Nei, ikea er fantastiskBlir aldri lei av ikea![]()
Ok! Ble det noe annet og, eller greide dere å kjøpe bare en ting?Nei, hehe.
skulle ha kommode til garderobeskapet til Sølvi i dag blant annet
Hehe. Men uansett hørtes det ikke godt ut. Men syns jeg har hørt om det før, at det stikker nedentil, men trodde kanskje det var nærmere slutten. Vet ikke egentlig. Tatt det opp med jordmor?Var nå gjerne voldsom beskrivelse med kniver da..men av mangel på ord ble det valget![]()
men stikker noe sykt plutselig og så vekke...så stikker det igjen så vekke
Sånn kleshenger med klyper til små ting som truser.Ok! Ble det noe annet og, eller greide dere å kjøpe bare en ting?![]()