nei hehe stemmer detGudene vet er ikke jeg som styrer kontrollen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei hehe stemmer detGudene vet er ikke jeg som styrer kontrollen![]()
Får håpe dere står overDa var jeg hjemme alenemen med en liten bismak. Svigermor trodde på fredag at hun hadde blitt matfirgiftet, og sa etter vi hadde vært der en stund i dag at hun trodde det var omgangssyke likevel. Og siste oppkast var i går
så håper verken jeg eller guttungen blir smitta
hun ga han mat av skjeia si også, så sjansen er jo der. Jaja, får ta det som kommer.
Oh det er jo enda bedrehehe nei...stor kartong is fra isbilen![]()
Det er desverre helt santGår jo ingen stederhehe
vennebyen isOh det er jo enda bedre![]()
Jeg dro hjem 3 kg isbiter i dag![]()
Jeg vil ha rydderobotDet er desverre helt sant![]()
Hø? Man gjør jo ikke det når man har vert sykDa var jeg hjemme alenemen med en liten bismak. Svigermor trodde på fredag at hun hadde blitt matfirgiftet, og sa etter vi hadde vært der en stund i dag at hun trodde det var omgangssyke likevel. Og siste oppkast var i går
så håper verken jeg eller guttungen blir smitta
hun ga han mat av skjeia si også, så sjansen er jo der. Jaja, får ta det som kommer.
Jepp det får denDet kommer den dag I morra å, med nye ark og fargestifterså den får vel farges med litt klesvask
![]()
Men det er da godt det å innimellomEr vel på tide å få I den snorkende gubben min litt matblir bare frossen pizza
![]()
Kjempe nammevennebyen is![]()
ohhh namme for deg da![]()
Haha ja takkJeg vil ha rydderobot![]()
hihi...oohh godt med isKjempe namme![]()
Det e sykt godthihi...oohh godt med is
hehe vært noe jaHaha ja takk![]()