Skravletråd

På vei hjem fra jobb - så det vanlige toget kjøre bare minutter før jeg var på plattformen - går vist ikke like fort som før nei :P

Er heldigvis ikke mer enn 20min til neste avgang (føles lenge nok ut det) - men ga meg anledning til å lese igjennom de nesten 200 postene her :p

På vei hjem fra jobb - så det vanlige toget kjøre bare minutter før jeg var på plattformen - går vist ikke like fort som før nei :P

Er heldigvis ikke mer enn 20min til neste avgang (føles lenge nok ut det) - men ga meg anledning til å lese igjennom de nesten 200 postene her :p
Oj 200 :o

Kjedelig med toget likevel da :o men godt det ikke var så alt for lenge il neste :)

Fått handlet inn isbiter :D :D Weee :D :D nå er det suppe med eldste å så er det å hente mini igjen kl 7 så er jammen denne dagen over :D
Gleder meg helt sykt til kvelden :D

Ja det gjør det :) gleder meg ikke akkurat til neste gang men jeg puster litt roligere nå :)
Akkurat det tror jeg det er svært få som gjør, å glede seg til tannlegen :P

Men ja, man stresser seg ikke opp like mye før :)

Jeg har derimot aldri helt klart å kvitte meg med stresset rett før jeg skal inn - i venterommet.. mest da jeg har lyst å stikke av :P

Akkurat det tror jeg det er svært få som gjør, å glede seg til tannlegen :P

Men ja, man stresser seg ikke opp like mye før :)

Jeg har derimot aldri helt klart å kvitte meg med stresset rett før jeg skal inn - i venterommet.. mest da jeg har lyst å stikke av :P
Hehe ja jeg kjente det i dag :p å når jeg satt i stolen å :p hehe han var litt opptatt i begynnelsen :p

Back
Topp