Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi hadde en, men den er vel langt nedpå lista nåVi har ikke det fra før her inne sant??
Det må vi jo ha syns jeg
En tråd hvor vi kan snakke om løst og fast
Hva skal dere i dag da?
Hvilken kake skal du bake da?Bake kake og så feire pappan min som blir 70 år i dag
Bake kake og så feire pappan min som blir 70 år i dag
Vi hadde en, men den er vel langt nedpå lista nå
Jeg skal trimme hundene, vaske klær, handle dåpsgave, ....ja det var vel mine "to do" i dag
Enn du da?
Usj, skikkelig plaget altså?Prøve å overleve dagen uten å spy. Massssse husarbeid som står å venter. Hente ungene hos dagmamma og lage middag blir nok en utfordring.
Ahaaa Ka bunad har du?Ja, og så skal jeg skylle opp bunadsskjorta mi
Huff så kjedelig:/ Håpe du kommer gjennom dagen nogelunde likevel. Vært plage med kvalmen hele veien og tidligere svangerskap og?Prøve å overleve dagen uten å spy. Massssse husarbeid som står å venter. Hente ungene hos dagmamma og lage middag blir nok en utfordring.
En schæfer og en malinoisAhh, ikke bladd meg så langt nedover jeg
Åhh, ka hunder har du?
Må vaske noe klær selv, hoper seg fort opp
Skal ut å leke med guttungen her etterhvert og bake. Ellers får vi se. Ingen store planer, men i grunn greit det også innimellom. Må på apoteket også, sant det.
En schæfer og en malinois
Rart det der med skittentøy, vi er to voksne i husstanden, og det er ALLTID skittenklær i kurven!
Blå trønderbunadAhaaa Ka bunad har du?
Åh, så fint daBlå trønderbunad
Fikk den av farmor i sommer. Bunaden ble ferdig til jul så hun fikk akkurat sett den før hun døde. Hun var sååå stolt og gledet seg til vi skulle ta bilde, jeg, søster og farmor, i våre fine bunader
Har hatt hund siden jeg var 12, kan ikke se for meg et liv uten.. MEN det er mye ansvar og mye jobb!Okei, så herlig da.
Lyst på hund selv. Nabodamen har 2 border collie som guttungen elsker. Nå skal hun desverre flytte.
Hehe, ja. det kan du si.
Her har vi nå en guttunge på 17mnd som er veldig flink å grise
Så en bonussønn på 12år. Så blir noe skittentøy ja
Har hatt hund siden jeg var 12, kan ikke se for meg et liv uten.. MEN det er mye ansvar og mye jobb!
Heldig! Hvis vi kunne hatt hund ville jeg helst hatt en malinois (eller Bull mastiff). Men mannen er så allergiskEn schæfer og en malinois
Rart det der med skittentøy, vi er to voksne i husstanden, og det er ALLTID skittenklær i kurven!
Ja det er jeg veldig takknemlig for. Farmor var en sånn spesiell, hjertelig dame. Savner henne hver dag... Hun hadde blitt så glad om hun visste at jeg endelig er gravid. Hun visste at vi jobbet med saken og gledet seg SÅÅ til å bli oldemor!Åh, så fint da
Godt hun fikk sett den<3
Jeg har løkenbunad, fra østfold.