Puster bedre nå, men da kom feberen og hodeverk. Håper det er over snart. Sykemeldingen gikk ut igår også så tror ikke sjefen var så blidUff, stakkars, har du blitt noe bedre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puster bedre nå, men da kom feberen og hodeverk. Håper det er over snart. Sykemeldingen gikk ut igår også så tror ikke sjefen var så blidUff, stakkars, har du blitt noe bedre?
Uff, det er vanskelig å ikke bekymre seg. Du blør ikke mye vel? Krysser fingrene for deg.
10 uker i dag og nærmere 12 uker enn noen gang. Tiden går sakte og fort på en gang, men så utålmodig! Vil senke skuldrene og selv om ingenting er garantert etter uke 12 så er det så mye mer sannsynlig at ting vil gå bra. Lei av å holde gleden på vent! Gleder jo meg, men føler jeg må holde litt igjen hele tiden.. Andre som har det slik?
Og det skal bli deilig å si det til venner som sikkert tror jeg har falt ned i et svart hull. Kveldskvalme og sosiale aktiviteter har ikke vært en god kombo..
Bak tror jeg! Har i alle fall vært det de gangene vi har flyddNorwegian - har de stellebord bake eller fremme i flyene? (fra Spania)