Vært litt lite aktivitet i det siste jasynes det er lite skravling på dere jeg.. kjedelig for meg som ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte inpå her om dagen!
Har du noen planer for helgen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært litt lite aktivitet i det siste jasynes det er lite skravling på dere jeg.. kjedelig for meg som ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte inpå her om dagen!
Sånn var det her i dag ogsåBaby på pupp, jeg vil ha frokost!!!!
Vært litt lite aktivitet i det siste jakanskje alle er ute å trener haha
![]()
Har du noen planer for helgen da?![]()
Fått gitt a en og nå pludrer hu i vei i sofaen. Tror jeg rekker å spise mat før pupp nr 2 skal tømmesSånn var det her i dag ogsåmen fikk i meg litt når lille prins sovna.
Fått gitt a en og nå pludrer hu i vei i sofaen. Tror jeg rekker å spise mat før pupp nr 2 skal tømmes
KoseligDessverre! Ikke så mye trening her.
Jeg blir mer aktiv når jeg kommer hjem senere idag. Er hos min mor i Bergen.![]()
Siste brødskive og gråtingen starta. Men er bare kosespising på henne. Søte baby! Ja godt når mannen kommer hjem. Er litt lettere å spise daBra du rekker å få i deg noe
![]()
Merker at det kan bli litt lenge mellom måltidene selv her.
Vært litt lite aktivitet i det siste jakanskje alle er ute å trener haha
![]()
Har du noen planer for helgen da?![]()
Ja det hjelper veldigSiste brødskive og gråtingen starta. Men er bare kosespising på henne. Søte baby! Ja godt når mannen kommer hjem. Er litt lettere å spise da
Oi spennende å fly med en så liten baby jaHer har jeg sutrebaby i dag. Vil bare vugges, ikke pupp eller noen ting. Endelig roet seg ned nåvi skal fly til mine foreldre i Trøndelag i dag. Blir spennende!
Koselighehe, kanskje det er det damene driver med..
planene mine er dugnad til mamma og møte ett vennepar som kom oppåver fra ålesund!
enn duda?![]()
Koselig![]()
Her blir det grilling i fin været og bare ta helga som den kommer![]()
Koselig![]()
Blitt litt trening her, men ikke alt for mye heller![]()
Vil begynne å trene magen. Men er litt redd for å ta i for mye![]()
Åå kjedelig :/ vil ha sommer nåkoselig det da
er bare meldt drittvær her :/
Nei da er det nok greit å vente!!uff.. jeg også vil det! mn er bare 19dager siden fødsel så kan nok ikke starte enda jeg nei!
Nei da er det nok greit å vente!!
7 uker siden fødsel i går. Så kan jo sikkert starte. Men er ikke magen det man burde vente lengst med?
Åå kjedelig :/ vil ha sommer nå![]()
![]()