Vært litt lite aktivitet i det siste ja kanskje alle er ute å trener hahasynes det er lite skravling på dere jeg.. kjedelig for meg som ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte inpå her om dagen!
Har du noen planer for helgen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært litt lite aktivitet i det siste ja kanskje alle er ute å trener hahasynes det er lite skravling på dere jeg.. kjedelig for meg som ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte inpå her om dagen!
Sånn var det her i dag også men fikk i meg litt når lille prins sovna.Baby på pupp, jeg vil ha frokost!!!!
Vært litt lite aktivitet i det siste ja kanskje alle er ute å trener haha
Fått gitt a en og nå pludrer hu i vei i sofaen. Tror jeg rekker å spise mat før pupp nr 2 skal tømmesSånn var det her i dag også men fikk i meg litt når lille prins sovna.
Bra du rekker å få i deg noeFått gitt a en og nå pludrer hu i vei i sofaen. Tror jeg rekker å spise mat før pupp nr 2 skal tømmes
KoseligDessverre! Ikke så mye trening her.
Jeg blir mer aktiv når jeg kommer hjem senere idag. Er hos min mor i Bergen.
Siste brødskive og gråtingen starta. Men er bare kosespising på henne. Søte baby! Ja godt når mannen kommer hjem. Er litt lettere å spise daBra du rekker å få i deg noe
Merker at det kan bli litt lenge mellom måltidene selv her.
Vært litt lite aktivitet i det siste ja kanskje alle er ute å trener haha
Ja det hjelper veldigSiste brødskive og gråtingen starta. Men er bare kosespising på henne. Søte baby! Ja godt når mannen kommer hjem. Er litt lettere å spise da
Oi spennende å fly med en så liten baby ja Godt lille har roa seg litt da :?Her har jeg sutrebaby i dag. Vil bare vugges, ikke pupp eller noen ting. Endelig roet seg ned nå vi skal fly til mine foreldre i Trøndelag i dag. Blir spennende!
Koselighehe, kanskje det er det damene driver med..
planene mine er dugnad til mamma og møte ett vennepar som kom oppåver fra ålesund!
enn duda?
Koselig
Her blir det grilling i fin været og bare ta helga som den kommer
Koselig
Blitt litt trening her, men ikke alt for mye heller
Vil begynne å trene magen. Men er litt redd for å ta i for mye
Åå kjedelig :/ vil ha sommer nåkoselig det da
er bare meldt drittvær her :/
Nei da er det nok greit å vente!!uff.. jeg også vil det! mn er bare 19dager siden fødsel så kan nok ikke starte enda jeg nei!
Nei da er det nok greit å vente!!
7 uker siden fødsel i går. Så kan jo sikkert starte. Men er ikke magen det man burde vente lengst med?
Åå kjedelig :/ vil ha sommer nå