Her har jeg sutrebaby i dag. Vil bare vugges, ikke pupp eller noen ting. Endelig roet seg ned nå vi skal fly til mine foreldre i Trøndelag i dag. Blir spennende!
så spennende
hvor i trøndelag skal dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jeg sutrebaby i dag. Vil bare vugges, ikke pupp eller noen ting. Endelig roet seg ned nå vi skal fly til mine foreldre i Trøndelag i dag. Blir spennende!
Da satser jeg på at det går bradu kan nok starte vil jeg tro
eneste jeg har hørt og fikk høre på barsel var at man kunne trene men det var ikke noe vits før 6uker for de hadde ikke kommet tilbake til plassen sin før det å da hadde ikke treningen noe effekt..
Dakar lille :/ ser frem til å sole kroppen litt med lille unner parasollenjaa! har vært såå fint vær her men har ikke kunne vært ute pga liten med magevondt.. skal jeg først ut er det for å være i sola og det skal jo ikke han
Dakar lille :/ ser frem til å sole kroppen litt med lille unner parasollen
Off ja da skjønner jeg du blir litt zoombie!! Så bra, ikke noe særlig når de små ikke er helt i form :/han er heldigvis bra igjen nå! var zoombie ett par dager med våken netter for å si det slik.. har jo vært bortskjemt med en som sover godt om nattan!
Off ja da skjønner jeg du blir litt zoombie!! Så bra, ikke noe særlig når de små ikke er helt i form :/
Lille har hatt så tynn avføring i dag å i går, så lurer nesten på om han er litt dårlig i magen, men igjen så er jo avf til de små så tynn :s
Du da!!! Det var nok ikke så lurt nei.. Bra det gikk brajepp.. fant ut at å kjøre bil med minimalt søvn ikke var så smart.. ble fort distrahert gitt! men ingen ulykke da, bare kjørte på kantstein - he he!
her blir jeg glad når han har mer flytende avføring.. har vært veldig hard :/ er den helt tynnflytende til din lille eller? tenker siden du reagerte på det..
Fikk foresten rotavirus vaksine tidligere i uka. Men trodde ikke det hang i så lenge..jepp.. fant ut at å kjøre bil med minimalt søvn ikke var så smart.. ble fort distrahert gitt! men ingen ulykke da, bare kjørte på kantstein - he he!
her blir jeg glad når han har mer flytende avføring.. har vært veldig hard :/ er den helt tynnflytende til din lille eller? tenker siden du reagerte på det..
Du da!!! Det var nok ikke så lurt nei.. Bra det gikk bra
Glad for at den er tynn her og men var helt tynn i stad. Å tidligere i dag. Så håper bare ikke han blir/ er syk. Blir jo så bekymra for lille mann <3
Hehe ser det for meg ja ja det er nok ikke så dumt hahahehe, stakkars hu som satt på.. ble litt satt ut! fant ut at å spise var nok smart.. glad det gikk bra jegå - så nå skal jeg holde meg litt unna bilkjøring lengre enn til butikken!
kanskje det er pga vaksina han er sånn da ja! håper ikke han blir noe syk av det da :/ er vondt til mammahjertet det.. og lille forsovidt..
Hei har helt glemt det bort jeg ble så mye fb i det siste. Hvordan går det ?synes det er lite skravling på dere jeg.. kjedelig for meg som ikke har bedre ting å gjøre enn å sitte inpå her om dagen!
Hehe ser det for meg ja ja det er nok ikke så dumt haha
Litt mer søvn og mat før du drar på biltur
Ja :/ håper ikke det altså :/ men han virker fin ellers får vondt i mammahjerte ja :/ <3
Hei har helt glemt det bort jeg ble så mye fb i det siste. Hvordan går det ?
Ja uffnei fyda! må.være her å skravle istedet.. for jeg har ikke funnet noen gruppe på fb å skravle på :/
går igrunn bare godt! lille har ikke vondt i magen mer så da blir alt mye koseligere for oss begge
enn der?
Haha off nei ække det de små englene kommer først og mor til sisthehe ekke greit å skulle huske på alt.. maten er desverre ofte det som blir glemt her i huset! ikkje bra!
bra han virker fin ellers da! :') det er vel ikkenoe som er bedre enn det!
Ja uff
Så bra da og deilig for dere begge ! Joda her går alt som en drøm
Haha off nei ække det de små englene kommer først og mor til sist
Nei det er det beste
Veldig han er super flinkså bra da mannen tar rollen som pappa bra eller?
Hehe ja mini liker å være sjef herhehe ja, er vel bare å lære seg å sette de små håpefulle først og meg sist i værtfall i noen år
Hva heter deres mini ?Hehe ja mini liker å være sjef her