Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan de spise risengrynsgrøt nå når de er så små? Er det ikke veldig mye melk i?
Det kunne jeg fint funnet på å gjøre ja. Min får smake all mat nå bortsett fra honning og sånn som de ikke skal ha for det er farlig.Kan de spise risengrynsgrøt nå når de er så små? Er det ikke veldig mye melk i?
Enig i den ja. Er ikke risengrynsgrøt man byner medDet er ikke farlig med melk, men de kan få vondt i magen av det. Man kan vende de til det litt og litt. Her har hun akkurat fått smake på smoothiepose med yoghurt, vi starter med forsiktig med tilvenning. Men jeg ville ikke gitt risgrøt til en baby som aldri har smakt melk før.
Jeg fikk kjøpt med en ny bukse og en ny genser i går jeg også! Som passer, ikke henger og slengerSå fornøyd, var en tur på kjøpesenteret i dag i det de åpnet for å bytte noe jeg fikk til jul. Rakk også å kjøpe 2 bukser, 1 kjole og 1 cardigan på salg (utenom kjolen), så deilig med litt nye klær!
Jeg fikk kjøpt med en ny bukse og en ny genser i går jeg også! Som passer, ikke henger og slengerGøy med salg! Tenkte meg en skikkelig tur ut på tirsdag for å faktisk shoppe skikkelig. Fikk penger til jul som jeg har bestemt at BARE skal gå til nye klær til meg selv.
Det er mitt "problem", jeg trenger ikke klær på jobb! Har jo uniform. Så nå som jeg endelig har fått kjøpt noe nytt, så får jeg ikke brukt det så ofteJeg fikk penger til å kjøpe noe til meg selv, men brukte det på et gulvteppe til barnerommet. Kanskje jeg blir mer interessert i klær til mwg selv når jeg skal i jobb?