Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og er det forresten noen som har tips til hva man kan gjøre når de små har hard mage? Jeg har hørt om malt og svisker.
Lillegullet har hatt så hard mage i det siste. Først to dager med masse pressing uten at noe som helst kom ut. Han begynte bare å gråte hver gang og var helt svett i nakken. I dag har det også vært masse pressing og gråting. Har skiftet bleie på han fem ganger i dag, men da med en liten, hard klump hver gang. Håper sånn at det løsner snart. Han vil nesten ikke spise heller nå når han er sånn. Til og med fruktmos som han er så glad i rører han nesten ikke.
Regner med at han får masse væske i seg gjennom all ammingen, i tillegg drikker han en del vann utenom.
Er det ferske plommer du gir da?
Har dere ikke begynt å bruke den ennå? Hvordan gjør dere det med mat?Kanskje jeg burde få kjøpt seler da, så ligger det klart til han begynner å bruke sittedelen.
De sier så mye forskjellig disse helsesøstrene. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne bruke bøyle og støtte opp med håndkler selv om hun ikke kunnes sitte selv. Bare i korte stunder for mating da. Dette var på seksmånederskontrollen, både hs og legen sa det var greit.Jeg har fått beskjed om å ikke bruke den før han setter seg opp selv. Vi har brukt vippestol og newbornsetet. Ellers har han sittet litt på fanget vårt.
Å gi brødskive i vippestol eller newbornsetet er farlig. Kjempe skummelt i forhold til å sette fast i halsen. Ville tatt helsesøstra med ei klype saltJeg har fått beskjed om å ikke bruke den før han setter seg opp selv. Vi har brukt vippestol og newbornsetet. Ellers har han sittet litt på fanget vårt.
Hvordan gjør dere det med mating da?Altså frøkna her kan ikke sette seg opp selv, ikke sitter hun stødig heller. Men vi kvittet oss med newborn sete da hun var 4.5mnd..
Ja, det var det jeg lurte på om dere brukte det
Har hatt mye problemer med det her også. Brukt malt, svisker, passa på å fått i nok drikke (MM+Vann)Og er det forresten noen som har tips til hva man kan gjøre når de små har hard mage? Jeg har hørt om malt og svisker.
Lillegullet har hatt så hard mage i det siste. Først to dager med masse pressing uten at noe som helst kom ut. Han begynte bare å gråte hver gang og var helt svett i nakken. I dag har det også vært masse pressing og gråting. Har skiftet bleie på han fem ganger i dag, men da med en liten, hard klump hver gang. Håper sånn at det løsner snart. Han vil nesten ikke spise heller nå når han er sånn. Til og med fruktmos som han er så glad i rører han nesten ikke.