Skravletråd

Når vi vinker så sier hun "heihei"..det er fordi hun ene i barselgruppa har prøvd å lære henne og vinke. Da sier hun "heihei"..så nå sier hun bare heihei når noen vinker, men vinker ikke..

Jeg hadde ikke helt den samme entusiasmen som mannen hadde. Kjente faktisk det var litt trist, men sånn er det vel når man går hjemme hele dagen, eller så er jeg bare rar ;)

Han nevnte det i morges også "det var helt sykt"..jodda..hun klapper hver gang hun sitter nå, veldig søt da :)

Her både klapper og vinker han, og han er så stolt! :)

Jeg tror jeg må ha blitt litt gal, for jeg driver å tenker på å kjøpe en ny vogn!
Nå driver jeg jo å triller rundt på en gammel tung vogn, fordi den jeg kjøpte i juni ikke duger så bra på det føret som er nå.
Den var i i tillegg ett impulskjøp som kanskje ikke var helt gjennomtenkt.
Jeg ønsker meg en lett og fin vogn som jeg kan bruke nå!
Men den vogna jeg vil ha finnes ikke tror jeg:(
Babyjogger city elite er det nærmeste jeg kommer, men den er feil vei! Ikke er den så dyr heller...

Jeg trodde heller ikke jeg kom til å trille feil vei, men frøkna foretrekker faktisk det. Hun liker å se utover.
Har buggaen mot meg og Bumbleriden fra meg, og hun liker absolutt best å se "fra meg"...

Tror det fort blir en vane sak, jeg tenker ikke over det og kjøre vognene omhverandre.

Skal innrømme at jeg har blitt veldig glad i Bumbleriden.

Ja, bumbleride er jo veldig liten og lett. Men når du slår den sammen, må du ta ut vognposen da?

Jeg har så lyst til å shoppe mye Bobles leker til frøkna. Eellsskkeerr ddeee!

Spesielt den nye grå fargen som ikke er så skrikete som de andre. Spørs om det ikke ryke noe hjem i morgen ;)

Ja, bumbleride er jo veldig liten og lett. Men når du slår den sammen, må du ta ut vognposen da?

Nei, og vi har ikke stasjonsvogn. Ikke prøvd i Prampack enda. Det får jeg gjort før jul,regner med det er den vogna som blir med hjem til jul..
Har voksi urban og den passer perfekt i vogna!

Betalte 3000kr for vogna, verdt hver krone.

Nei, og vi har ikke stasjonsvogn. Ikke prøvd i Prampack enda. Det får jeg gjort før jul,regner med det er den vogna som blir med hjem til jul..
Har voksi urban og den passer perfekt i vogna!
Jeg mener når du klapper sammen vogna, må du ta ut voksiposen? Eller klapper du den aldri sammen?

Jeg mener når du klapper sammen vogna, må du ta ut voksiposen? Eller klapper du den aldri sammen?

Nei, må ikke ta den ut. Men vogna blir jo høyere enn vanlig.

Aha. Nå så tar jeg av sittedelen og bærer den inn hver dag, mens jeg putter understellet i boden.
Vil ikke ha vognposen i boden fordi jeg ikke vil ha fuktighet i den.
Så hvis jeg skal ha en vogn så må jeg jo kunne ha en jeg får ut og inn av huset lett.
Og sambo kommer jo sikkert til å ha med vogna i bilen ofte når han skal ha perm.

Betalte 3000kr for vogna, verdt hver krone.
Ja, jeg har jo råd til ny vogn, men så må den være praktisk i hverdagen også. Så det er ikke pengene det står på egentlig (må bare overse sambo).

Aha. Nå så tar jeg av sittedelen og bærer den inn hver dag, mens jeg putter understellet i boden.
Vil ikke ha vognposen i boden fordi jeg ikke vil ha fuktighet i den.
Så hvis jeg skal ha en vogn så må jeg jo kunne ha en jeg får ut og inn av huset lett.
Og sambo kommer jo sikkert til å ha med vogna i bilen ofte når han skal ha perm.
Det går nok lett å ta den med seg inn slått sammen med posen oppi. Jeg kan fint løfte vogna inn i bilen med en hånd. Kanskje jeg burde byne å bare bruke bumbleriden hjemme å. Er SÅ lei av å måtte hente understellet og bære ut og feste overdelen på City crossen. Men er så greit med liten vogn som ligger i bilen... Hm. Kan jo ha City crossen i bilen da. Vi har jo stor bil.

Det går nok lett å ta den med seg inn slått sammen med posen oppi. Jeg kan fint løfte vogna inn i bilen med en hånd. Kanskje jeg burde byne å bare bruke bumbleriden hjemme å. Er SÅ lei av å måtte hente understellet og bære ut og feste overdelen på City crossen. Men er så greit med liten vogn som ligger i bilen... Hm. Kan jo ha City crossen i bilen da. Vi har jo stor bil.
Jeg er også lei av å bære sittedelen fram og tilbake, den er så tung og så må jeg åpne så mange dører.
Lurer på om jeg kan ha vogn i yttergangen, da er det jo bare opp to trappetrinn.
Så kan den heller stå ute når jeg ikke bruker vognpose.
15% på jollyroom nå, så da kan jeg få den for 3800. Må kjøpe den innen en halvtime da, har tenkt på det i hele kveld!
Var nemlig en på trilletur idag som hadde kjøpt den...

Jeg er også lei av å bære sittedelen fram og tilbake, den er så tung og så må jeg åpne så mange dører.
Lurer på om jeg kan ha vogn i yttergangen, da er det jo bare opp to trappetrinn.
Så kan den heller stå ute når jeg ikke bruker vognpose.
15% på jollyroom nå, så da kan jeg få den for 3800. Må kjøpe den innen en halvtime da, har tenkt på det i hele kveld!
Var nemlig en på trilletur idag som hadde kjøpt den...
Bumbleride eller City elite? Jeg stemmer for å gjøre det:) :)

Bumbleride eller City elite? Jeg stemmer for å gjøre det:) :)
City elite. Den er jo så enkel å slå sammen! Bumbleriden har litt kulere farger. Men city elite virker jo helt fantastisk på trillekomfort! Er like før jeg bare bestiller nå altså.

City elite. Den er jo så enkel å slå sammen! Bumbleriden har litt kulere farger. Men city elite virker jo helt fantastisk på trillekomfort! Er like før jeg bare bestiller nå altså.
Gjør det gjør det gjennomfør det;)

Gjør det gjør det gjennomfør det;)
Jeg gjorde det! Hjelpes meg, sambo kommer til å bli irritert, han mener vi har nok vogner. Men jeg lurer på å selge den orange. Og kanskje scooter'n også, får nok ikke så mye for den da.
Når han kommer i pappaperm kommer han sikkert til å bli fornøyd likevel:)

Back
Topp