Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Imorgon ska ja till fastlagen igen och se om de blir nån vidare sjukskrivning eller om ja ska prova jobba 100% nu och se hur de går. Igentligen vill ja de för ja orkar inte blanda in NAV. Men samtidigt innerst inne så vet ja att de inte kommer gå och att ja borde jobba 50% tills ja inte är såhär trött längre. Vill ju gärna ta del av halv skatt nu i november och vet inte hur de funkar med NAV och halv skatt? Nån här kanske vet?

Det er vel i desember man får halv skatt, og kanskje du klarer å være tilbake i jobb til da? :)

Og du har jo allerede betalt skatten som gjør at du skal få halv skatt i desember.

Har ikke meldt meg inn her pga livredd for sa. I dag tidlig når jeg va på do kom det lyserosa på papir, etter det har det kommet brunt hver gang jeg går på do å sjekker. Noen som vet hva dette er, er det starten på en sa? Er bare 5+5 uker :(:(:(

nei så leit.. mn har du noen som passer på deg heldigvis ;)

Jeg har dessverre fått tilstanden ekstrem svangerskapskvalme, og har et ukontrollerbart lavt stoffskifte som de må overvåke. Det skal ikke gå smertefritt for seg nei :p Ble dårlig i uke 6, er i uke 10 nå..

De kaller det et risikosvangerskap, så jeg må være her en stund til.

Når bestiller dere første legetime? Og jordmortime? :)

Samme her. Har fått time i uke 12 og tenker å høre litt med legen om hva hun anbefaler videre ol. Men tenker i utgangspunktet å bestille time hos jordmor etter det.

Hvordan finner vi ut hvor mange innlegg vi har hatt her inne? Noen sov vet? :) (siden vi må ha 50 for å komme på skjult forum.)

Hvordan finner vi ut hvor mange innlegg vi har hatt her inne? Noen sov vet? :) (siden vi må ha 50 for å komme på skjult forum.)
Trykk på profilnavnet ditt oppe til høyre og på "innlegg" på undermenyen. Da kommer det opp nederst under alle innleggene di e.

Hvis du er i app'en kan du se det hvis du klikker på nicket ditt i en post :)

Det eneste jeg har lyst til å hyle ut til verden for tida (men som jeg ikke kan fordi ingen vet om graviditeten enda): JEG ER SÅ KVALM! :(

God midtuke jenter.

God midtuke jenter.
God midtuke til deg også! :D Her sitter jeg å koser meg med en kopp te (det engeste jeg klarer nå) og ser på torværet:) Kooselig

Jeg sitter på sykhuset med ingerfærteen min å venter på UL timen min.
Ikke riktig så koselig plass å være:( Men du får se lillegull da og det er koselig:)

Back
Topp