Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Jeg vil ha Brie og Camembert, med et lite glass vin til...mange butikker som har oste-uker nå, med tilbud på alskens gode oster som vi visstnok bør holde oss unna... Og samboer drømmer om rømmegrøt, noe som forsåvidt er ok, men i mitt hode kan man ikke spise rømmegrøt uten spekemat! :(

Ikke frist meg mer!
Jeg har lest att dere kan fryse det også spise det etterpå? Da dør jo bakteriene? ;-) spiser ikke slikt jeg så har ikke lyst på heller :-P

Er det sant? Dette må sjekkes opp i!!
Frysing hjelper bare på en av tingene som er farlig, varmebehandling må til for å ta knekken på listeria.

Spekeskinke er veldig godt på pizza da! Spesielt godt servert med ruccula og hvitløksdressing :D

Frysing hjelper bare på en av tingene som er farlig, varmebehandling må til for å ta knekken på listeria.

Spekeskinke er veldig godt på pizza da! Spesielt godt servert med ruccula og hvitløksdressing :D

Søren. Jeg overlever ikke jula uten fenalår:P Kan ikke jeg spise blir det forbud i huset. Hehe.

Har det blitt opprettet en facebook gruppe enda? :P eller er det fyfy å spørre om på forum? :D

Søren. Jeg overlever ikke jula uten fenalår:P Kan ikke jeg spise blir det forbud i huset. Hehe.
Dersom dere har vedovn eller peis hjemme, kan jeg anbefale fenalår grillet over glørne i ovnen :-) gjerne sammen med grillede ostebiter, og flatbrød, fantastisk godt :-) Bare stikk tynne skiver fenalår og ostebiter på ett grillspyd og ha over glørne til osten er passe smeltet og fenalåret stekt.

Dersom dere har vedovn eller peis hjemme, kan jeg anbefale fenalår grillet over glørne i ovnen :-) gjerne sammen med grillede ostebiter, og flatbrød, fantastisk godt :-) Bare stikk tynne skiver fenalår og ostebiter på ett grillspyd og ha over glørne til osten er passe smeltet og fenalåret stekt.

Takk for tips! Det må jeg prøve :)

Åååh. Jeg fikk besøk på syhehuset i dag av mamma og stefaren min, som hadde kjørt fire timer hit. Det hjalp på formen og humøret gitt:-)

Zzzzz! Skulle bare slappe av på sofaen i 15 min, sovnet i en time og er helt sløv..

Hvorfor er du på sykehus, tankedrøm? :(

Jeg har dessverre fått tilstanden ekstrem svangerskapskvalme, og har et ukontrollerbart lavt stoffskifte som de må overvåke. Det skal ikke gå smertefritt for seg nei :P Ble dårlig i uke 6, er i uke 10 nå..

De kaller det et risikosvangerskap, så jeg må være her en stund til.

Last edited by a moderator:
Jeg har dessverre fått tilstanden ekstrem svangerskapskvalme, og har et ukontrollerbart lavt stoffskifte som de må overvåke. Det skal ikke gå smertefritt for seg nei :p Ble dårlig i uke 6, er i uke 10 nå..

Oh no, så kjedelig! Håper kvalmen taper kampen veldig snart, så er du på beina igjen :)

Åååh. Jeg fikk besøk på syhehuset i dag av mamma og stefaren min, som hadde kjørt fire timer hit. Det hjalp på formen og humøret gitt:-)

Uff du har vært en del på sykehuset nå. Håper det ordner seg for deg :) kjekt med besøk da

Jeg har dessverre fått tilstanden ekstrem svangerskapskvalme, og har et ukontrollerbart lavt stoffskifte som de må overvåke. Det skal ikke gå smertefritt for seg nei :P Ble dårlig i uke 6, er i uke 10 nå..

Uff, ønsker deg god bedring Tankedrøm!

Tusen takk alle sammen :) Er jeg her vet jeg i hvert fall at spiren er mye tryggere enn om jeg ligger hjemme alene..

Imorgon ska ja till fastlagen igen och se om de blir nån vidare sjukskrivning eller om ja ska prova jobba 100% nu och se hur de går. Igentligen vill ja de för ja orkar inte blanda in NAV. Men samtidigt innerst inne så vet ja att de inte kommer gå och att ja borde jobba 50% tills ja inte är såhär trött längre. Vill ju gärna ta del av halv skatt nu i november och vet inte hur de funkar med NAV och halv skatt? Nån här kanske vet?

Back
Topp