samme skjedde her his oss her om dagenfikk så lyst på hamburger med salat og dressing så samboeren er å kjøper til meg nå![]()
må man så må man!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samme skjedde her his oss her om dagenfikk så lyst på hamburger med salat og dressing så samboeren er å kjøper til meg nå![]()
Noen av dere som har bestemt dere for når dere skal på ultralyd?![]()

Då sitter eg hos gyn! 20 min for tidligtypisk meg! 20 minutter med klump i magen:/
Krysser alt eg har for gode nyheter og hjerte som slår <3
Masse masse lykke tilDå sitter eg hos gyn! 20 min for tidligtypisk meg! 20 minutter med klump i magen:/
Då sitter eg hos gyn! 20 min for tidligtypisk meg! 20 minutter med klump i magen:/
kjøttdeig og spagettiNoe tips til en ekstremt lettvint middag?? Orker ikke tanken på å stå på kjøkkenet å lage mat. Selv om kvalmen er over, så takler jeg ikke middagslaging....
antagelig samme sted som min energi er...Gådd Damm, hvor ble det av energien min idag!?![]()
Jeg har så innmari lyst på spekeskinke...! Har tenkt på det i hele dag.... typisk at man har lyst på det man ikke kan få:/
Jeg vil ha fenalår...