Skravletråd!

En tråd i 'Juni 2015' startet av Tankedrøm, 23 Sep 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tankedrøm Guest

Jeg er så sulten dere!!!!

2. måltrost Glad i forumet Junibarna 2015

Jeg spiser vanligvis som en hest, men nå har jeg mistet all matlyst. Vi er forskjellige. :p

3. Tankedrøm Guest

Det kommer nok for meg. Har vært gravid to ganger tidligere, og har ikke fått i meg hverken mat eller drikke fra uke syv :p Spiser alt jeg kan nå. Hehe.

4. Caritas Gift med forumet Septemberlykke 2015

Jeg er også mer eller mindre sulten hele tiden. Utrolig hvor mye ekstra mat jeg greier å stappe i meg. :D

5. Tankedrøm Guest

Vi skal vist bare spise ca et eple ekstra i første trimester, så jeg prøver å ikke spise så mye mer:p Men magen går fra mett til sulten og rabalder ila ett minutt. Da kjennes det ut som jeg ikke har spist på en hel dag:eek::p

• Liker Liker x 1
  6. Caritas Gift med forumet Septemberlykke 2015

Hehe, jeg velger å følge kroppen min, og ikke høre på slike råd. :p Jeg passer på å spise veldig sunt da, og så vet jeg at jeg trenger mange flere kilo enn det som er vanlig vektoppgang i svangerskapet. Jeg raser ned i vekt etter fødsel, og blir egentlig alt for tynn når jeg ammer.

7. Tankedrøm Guest

Jeg trenger ikke flere, for å si det slik:D Her er det nok å kose seg med.

8. måltrost Glad i forumet Junibarna 2015

Nå dumpet det 52 g-tester ned i postkassa. Jeg tok nok litt av når tr ikke dukket opp i tide. o_O

• Liker Liker x 3
    • Vinner Vinner x 1
  9. Millan Glad i forumet Junibarna 2015

Ikke mindre en 52faktisk haha. Genialt :D

10. Tankedrøm Guest

Nå mått jeg le litt:D Trodde jeg tok av med femten jeg. Hehe. Men er vel returrett på de!

11. måltrost Glad i forumet Junibarna 2015

Rister oppgitt på hodet av meg selv. :p Det er billigtester fra amazon. Betalte bare 50kr, så det er nesten ikke noe vist å sende de i retur.

12. Tankedrøm Guest

Selg de på Finn.no eller noe. Jeg har kjøpt flere testere og slikt der :)

13. måltrost Glad i forumet Junibarna 2015

Lurt :)

14. |Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider Junibarna 2015 VIP

Jeg føler meg veldig sikker på at jeg er gravid nå, alle de klassiske symptomene fra de forrige svangerskapene. ( har to jenter på 2 og4 år) har kjøpt ny test for å ta i morgen tidlig for sikkerhets skyld, men både jeg og min kjære er overbevist pga symptomene. ( denne var ikke planlagt, men hadde sex to dager på rad under eggløsning sist, så vi har bare latt det skje)

Jeg er så sliten og kvalm!!

15. |Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider Junibarna 2015 VIP

Kjekt å ha noen på lur da :)

16. måltrost Glad i forumet Junibarna 2015

5 uker! :D

• Liker Liker x 1
  17. Tankedrøm Guest

Jeg er 4+3:)

• Liker Liker x 1
  18. Stinemoren89 Betatt av forumet Junibarna 2015

Jeg og er 4+3 :) Gleden er stor, men fremdeles vanskelig å innse at det faktisk er sant :)

19. Tankedrøm Guest

Håper bare den blir boende:)

20. |Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider Junibarna 2015 VIP

Har dere fortalt noe til noen enda? Denne gangen håper jeg å klarer å skjule det litt lenger, vært så dårlig med de to jeg har, så ble avslørt 6-7 uker på vei.

Del denne siden