T
Tankedrøm
Guest
Jeg er så sulten dere!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også mer eller mindre sulten hele tiden. Utrolig hvor mye ekstra mat jeg greier å stappe i meg.![]()
Hehe, jeg velger å følge kroppen min, og ikke høre på slike råd.Vi skal vist bare spise ca et eple ekstra i første trimester, så jeg prøver å ikke spise så mye merMen magen går fra mett til sulten og rabalder ila ett minutt. Da kjennes det ut som jeg ikke har spist på en hel dag
![]()
Hehe, jeg velger å følge kroppen min, og ikke høre på slike råd.Jeg passer på å spise veldig sunt da, og så vet jeg at jeg trenger mange flere kilo enn det som er vanlig vektoppgang i svangerskapet. Jeg raser ned i vekt etter fødsel, og blir egentlig alt for tynn når jeg ammer.
Nå dumpet det 52 g-tester ned i postkassa. Jeg tok nok litt av når tr ikke dukket opp i tide.![]()
Rister oppgitt på hodet av meg selv.Det er billigtester fra amazon. Betalte bare 50kr, så det er nesten ikke noe vist å sende de i retur.
Selg de på Finn.no eller noe. Jeg har kjøpt flere testere og slikt der![]()
Kjekt å ha noen på lur daRister oppgitt på hodet av meg selv.Det er billigtester fra amazon. Betalte bare 50kr, så det er nesten ikke noe vist å sende de i retur.
Jeg er 4+3![]()
Jeg og er 4+3Gleden er stor, men fremdeles vanskelig å innse at det faktisk er sant
![]()