Skravletråd!

Jeg spiser vanligvis som en hest, men nå har jeg mistet all matlyst. Vi er forskjellige. :p
 
Det kommer nok for meg. Har vært gravid to ganger tidligere, og har ikke fått i meg hverken mat eller drikke fra uke syv :p Spiser alt jeg kan nå. Hehe.
 
Jeg er også mer eller mindre sulten hele tiden. Utrolig hvor mye ekstra mat jeg greier å stappe i meg. :D
 
Jeg er også mer eller mindre sulten hele tiden. Utrolig hvor mye ekstra mat jeg greier å stappe i meg. :D

Vi skal vist bare spise ca et eple ekstra i første trimester, så jeg prøver å ikke spise så mye mer:p Men magen går fra mett til sulten og rabalder ila ett minutt. Da kjennes det ut som jeg ikke har spist på en hel dag:eek::p
 
Vi skal vist bare spise ca et eple ekstra i første trimester, så jeg prøver å ikke spise så mye mer:p Men magen går fra mett til sulten og rabalder ila ett minutt. Da kjennes det ut som jeg ikke har spist på en hel dag:eek::p
Hehe, jeg velger å følge kroppen min, og ikke høre på slike råd. :p Jeg passer på å spise veldig sunt da, og så vet jeg at jeg trenger mange flere kilo enn det som er vanlig vektoppgang i svangerskapet. Jeg raser ned i vekt etter fødsel, og blir egentlig alt for tynn når jeg ammer.
 
Hehe, jeg velger å følge kroppen min, og ikke høre på slike råd. :p Jeg passer på å spise veldig sunt da, og så vet jeg at jeg trenger mange flere kilo enn det som er vanlig vektoppgang i svangerskapet. Jeg raser ned i vekt etter fødsel, og blir egentlig alt for tynn når jeg ammer.

Jeg trenger ikke flere, for å si det slik:D Her er det nok å kose seg med.
 
Nå dumpet det 52 g-tester ned i postkassa. Jeg tok nok litt av når tr ikke dukket opp i tide. o_O
 
Ikke mindre en 52faktisk haha. Genialt :D
 
Rister oppgitt på hodet av meg selv. :p Det er billigtester fra amazon. Betalte bare 50kr, så det er nesten ikke noe vist å sende de i retur.
 
Rister oppgitt på hodet av meg selv. :p Det er billigtester fra amazon. Betalte bare 50kr, så det er nesten ikke noe vist å sende de i retur.

Selg de på Finn.no eller noe. Jeg har kjøpt flere testere og slikt der :)
 
Jeg føler meg veldig sikker på at jeg er gravid nå, alle de klassiske symptomene fra de forrige svangerskapene. ( har to jenter på 2 og4 år) har kjøpt ny test for å ta i morgen tidlig for sikkerhets skyld, men både jeg og min kjære er overbevist pga symptomene. ( denne var ikke planlagt, men hadde sex to dager på rad under eggløsning sist, så vi har bare latt det skje)

Jeg er så sliten og kvalm!!
 
5 uker! :D
 
Har dere fortalt noe til noen enda? Denne gangen håper jeg å klarer å skjule det litt lenger, vært så dårlig med de to jeg har, så ble avslørt 6-7 uker på vei.
 
Back
Topp