Skravletråd :)

Mitt tips er å ta navnet på alle du snakker med, ja egentlig klokkeslett og dato også :p. Opptak av samtalene hadde heller ikke vært så dumt ;)

Skal se om jeg klarer å få med meg navnene demmes neste gang haha :P Men når hun første jeg snakket med har lagt inn notat som selv jeg kan se når jeg går inn på min side så kan det ikke være så vanskelig for de andre å se det heller når de går inn på meg... men men da er hvertfall dette i boks og pengene er forhåpentligvis på konto innen tirsdag som hun sa :P Så får vi se neste mnd om sykepengene kommer som de skal og så permisjonspengene fra juli av haha :P

Skal se om jeg klarer å få med meg navnene demmes neste gang haha :p Men når hun første jeg snakket med har lagt inn notat som selv jeg kan se når jeg går inn på min side så kan det ikke være så vanskelig for de andre å se det heller når de går inn på meg... men men da er hvertfall dette i boks og pengene er forhåpentligvis på konto innen tirsdag som hun sa :p Så får vi se neste mnd om sykepengene kommer som de skal og så permisjonspengene fra juli av haha :p

Det lover jo godt da :)

God morgen :) Her hadde jeg så mange planer for dagen men redd jeg ikke kommer meg noen plass i dag :P Jaja det er nydelig Vær ute så jeg kan nyte det fine været fra sofaen da :) Hva er dagens planer hos dere?
God morgen:D
Nettopp stått opp jeg...nå er det dusj, og så sommerfest kl 15:cool:

Kjenner at jeg nå er lei av han mannen som takker for at jeg venter når jeg prøver å få tak i noen på nav.... Jeg har vel ikke så mye valg om jeg vil ha pengene mine akkurat :P
Æsj...venting er kjedelig:rolleyes:
Håper du fikk tak i noen til slutt!

Back
Topp