Skravletråd :)

Nei det passer da dårlig å snu døgnet... sover og ganske greit et par timer på dagen om jeg er trøtt. Men i dag er jeg ikke trøtt og så er frøkna ferdig på skolen kl 12 så får vel holde meg våken når hun kommer hjem :p

Men nå er det ikke så lenge til du får kroppen din tilbake og selv om det kan bli lite søvn da. Så er det hvertfall ikke fordi du har skifta stilling eller fordi du skal tisse ;)

Akkurat det gleder jeg meg til :happy:. Men tviler på at det er min kropp jeg får tilbake:p

Kjenner at jeg nå er lei av han mannen som takker for at jeg venter når jeg prøver å få tak i noen på nav.... Jeg har vel ikke så mye valg om jeg vil ha pengene mine akkurat :P

I wish, jeg vil gjerne ha noen andre sin kropp. En kropp som er klar for sommer og bikini :p, mange år siden min kropp har vært sommerklar for å si det slik :oops:
Ja det hadde hvert praktisk, en stram og solbrun kropp hadde ikke gjort meg noe å få. Er vel 9 år siden jeg var slank og solbrun pleier jeg ikke å bli så en forandring hadde hvert greit haha :D

Gleder meg! Holder på å lakke negler nå, mangler litt sminke, så kan jeg dra når veslemor våkner og har fått mat :)
Neglene får jeg ikke tid til i dag, så de får være som de er

Haha :laughing002. De kunne heller vært litt mer effektiv :p
Ja jeg syntes det, og så er han så fin når han sier at man kan gå inn på nav.no for å sjekke utbetalingene mine..... Det hjelper da ikke når nav ikke har lagt pengene til utbetaling :O nå kjenner jeg at gravidhormoner og nav er en dårlig kombinasjon, for 3 gang i dag har jeg nå fortalt de på nav at alt er jo levert for det har jeg blitt fortalt av nav. Det er de som ikke har gjort det de skal og nå måtte jeg vente til neste uke før jeg fikk penger... Jaja godt det er helg og jeg skal kose meg med frøkner kjenner jeg :D

Ja jeg syntes det, og så er han så fin når han sier at man kan gå inn på nav.no for å sjekke utbetalingene mine..... Det hjelper da ikke når nav ikke har lagt pengene til utbetaling :O nå kjenner jeg at gravidhormoner og nav er en dårlig kombinasjon, for 3 gang i dag har jeg nå fortalt de på nav at alt er jo levert for det har jeg blitt fortalt av nav. Det er de som ikke har gjort det de skal og nå måtte jeg vente til neste uke før jeg fikk penger... Jaja godt det er helg og jeg skal kose meg med frøkner kjenner jeg :D

Skulle ønske jeg kunne si at jeg var overrasket, men det er jeg ikke i det hele tatt :(

Skulle ønske jeg kunne si at jeg var overrasket, men det er jeg ikke i det hele tatt :(

Ikke jeg heller, og så kan jeg virkelig ikke fatte at de ikke bare kan lese det notatet hun første jeg snakket med la inn. Istedenfor at alle skal sjekke alt på nytt.... og dette er bare starten på en lang periode med nav, så da kan det bare gå en vei vil jeg tru :P

Ikke jeg heller, og så kan jeg virkelig ikke fatte at de ikke bare kan lese det notatet hun første jeg snakket med la inn. Istedenfor at alle skal sjekke alt på nytt.... og dette er bare starten på en lang periode med nav, så da kan det bare gå en vei vil jeg tru :p

Mitt tips er å ta navnet på alle du snakker med, ja egentlig klokkeslett og dato også :p. Opptak av samtalene hadde heller ikke vært så dumt ;)

Back
Topp