Mitt tips er å ta navnet på alle du snakker med, ja egentlig klokkeslett og dato også. Opptak av samtalene hadde heller ikke vært så dumt
![]()
Skal se om jeg klarer å få med meg navnene demmes neste gang haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitt tips er å ta navnet på alle du snakker med, ja egentlig klokkeslett og dato også. Opptak av samtalene hadde heller ikke vært så dumt
![]()
For en fin sommer dette kommer til å bli da og da kan vi spise masse is når vi triller på de små![]()
12 sider siden i går, er det siste innspurt på skravlingen.
Skal se om jeg klarer å få med meg navnene demmes neste gang hahaMen når hun første jeg snakket med har lagt inn notat som selv jeg kan se når jeg går inn på min side så kan det ikke være så vanskelig for de andre å se det heller når de går inn på meg... men men da er hvertfall dette i boks og pengene er forhåpentligvis på konto innen tirsdag som hun sa
Så får vi se neste mnd om sykepengene kommer som de skal og så permisjonspengene fra juli av haha
![]()
Neglene får jeg ikke tid til i dag, så de får være som de er
Kos dere![]()
Det ville vært kjipt jaTror vi sleit litt med nattesøvnen
Hadde jo vært kjipt hvis jeg prata meg oppover på lista, så blir det premie på den plassen jeg lå på.
Burde vasket klær, men sitter heller å gruer meg til Navmøte..
Uff da.Burde vasket klær, men sitter heller å gruer meg til Navmøte..
Da krysser vi fingre for at det plutselig går overAner ikke, men den er kjip ja!
Var ikke sånn etter forrige fødsel så vidt jeg kan huske.
God morgenGod morgenHer hadde jeg så mange planer for dagen men redd jeg ikke kommer meg noen plass i dag
Jaja det er nydelig Vær ute så jeg kan nyte det fine været fra sofaen da
Hva er dagens planer hos dere?
God morgenGod morgen.
Da er det bare å få i seg litt frokost, sminke seg litt og så er jeg ut døren![]()
God morgen
Nettopp stått opp jeg...nå er det dusj, og så sommerfest kl 15![]()
Æsj...venting er kjedeligKjenner at jeg nå er lei av han mannen som takker for at jeg venter når jeg prøver å få tak i noen på nav.... Jeg har vel ikke så mye valg om jeg vil ha pengene mine akkurat![]()
Æsj...venting er kjedelig
Håper du fikk tak i noen til slutt!
God ettermiddag jenter.
Hatt en fin dag?
Har bare kost meg jegGod ettermiddagJada dagen har hvert grei den, ikke gjort så mye da haha
Hatt en fin dag?