Nam !!Mett no.
Utrolig hvor godt biff, pomes frits og blomkål/brokkoli grateng kan være![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nam !!Mett no.
Er på jobb, jegHeisannhva gjør dere i dag ? Her ligger jeg med beina høyt etter i går !
Det skjønner jeg han trengteMannen lå og sov etter å ha vært ute i går, og oppe med barna i morges
Sulten.noMett no.
Ååh, det hørtes skikkelig godt ut! Vi har spist kyllingterninger stekt i karri, marinerte småpoteter, salat og litt potetsalat fra gårdagens grillingMett no.
Så deiligEr på jobb, jeg
Straks ferdig...
HeiHei heiHar dere hatt en fin pinse?
Vi har hvert på vikingmarkedet reiste om onsdagen og kom hjem i sted. Så nå skal straks frøkna i dusjen og så skal jeg ta meg en lang dusj når hu er i seng![]()
Akkurat kommet inn og skal gjøre klart til å ta kveld. Snart kveldsmatHeisannhva gjør dere i dag ? Her ligger jeg med beina høyt etter i går !
Hva skal dere spise?Sulten.no
Gleder meg til å komme hjem og spise litt!
Jeg sitter på jobb.. det er min unnskyldning
Er du alene hjemme idag?? Høres hektisk ut![]()
Det høres fantastisk utÅåh, det hørtes skikkelig godt ut! Vi har spist kyllingterninger stekt i karri, marinerte småpoteter, salat og litt potetsalat fra gårdagens grillingVar jaggu bra godt det og
![]()
Høres deilig ut, kanskje jeg skal gjøre det sammeher er mann og barn å trening, jeg vurderer å gå en tur..
HeiDet har vi! Grilling, leking ute, brettspill og baking. Helmax! <3
Absolutt! Har vært i ganske god form så det har jeg utnytta til det fulle!Det hørtes ut som en kjempe fin pinse![]()
Hatt en veldig fin pinseHei heiHar dere hatt en fin pinse?
Vi har hvert på vikingmarkedet reiste om onsdagen og kom hjem i sted. Så nå skal straks frøkna i dusjen og så skal jeg ta meg en lang dusj når hu er i seng![]()
Absolutt! Har vært i ganske god form så det har jeg utnytta til det fulle!Kommer brått dager hvor man ikke orker like mye
![]()
Hatt en veldig fin pinse
Lørdag var svigermor på besøk, og det gikk veldig bra, og var koselig.
Søndag var jeg en liten tur på bursdagsfest
I dag har jeg bare slappet av og spist god mat
Ja absolutt! Hverdagen er jo ikke alltid rosa, så nyter det veldig når vi koser oss sånn som vi har gjort de siste dagene!Ja det er helt sant, man må bare nyte det når man kan![]()