Skravletråd :)

Hei hei :) Har dere hatt en fin pinse?

Vi har hvert på vikingmarkedet reiste om onsdagen og kom hjem i sted. Så nå skal straks frøkna i dusjen og så skal jeg ta meg en lang dusj når hu er i seng :D
Hei snuppa:D
En flott pinse hjemme her! Jobb idag da:)
Kos deg i dusjen:D

Det er helt sant! Og så er det så deilig når man kan være sammen :)
Absolutt! ! Gubben jobber mye, så er helt fantastisk når han har fri og vi kam være sammen alle tre (snart fire). Han har vært på jobb idag da, men hadde fri igåe etter ei lang arbeidsuke.

Absolutt! ! Gubben jobber mye, så er helt fantastisk når han har fri og vi kam være sammen alle tre (snart fire). Han har vært på jobb idag da, men hadde fri igåe etter ei lang arbeidsuke.

Ja de stundene er gull hvert :)

Jeg har hatt en skikkelig fin dag i dag. Minstemann har vært i bursdag, og samtidig fikk vi besøk av en bereist Australier som jeg insisiterte skulle fortelle meg om reisene sine! Etterpå inviterte han oss hjem til seg på middag, hvilket var veldig koselig.

Han er bare på gjennomreise, og han har kjæreste, så jeg vet at uansett hva jeg gjør, så vil han ikke oppfatte det som flørting. Jeg har hjulpet han å skrive jobbsøknad, og jeg har vist han området jeg bor på. Og i dag lagde jeg pizza til oss. Etterpå ville han gjøre noe hyggelig tilbake for meg, men jeg nektet, og forklarte at det er så sjeldent jeg får være hyggelig, uten at det oppfattes som at jeg vil ha noe, eller flørting, at det bare er koselig.

Synd å si det, men jeg har nesten glemt hvordan det føles å få lov til å være snill!

Ellers arvet minstemann en sykkel fra naboen i dag, så han har fått prøve den. Nå er de begge i seng, og jeg skal snart lage meg en kopp te og se på Walking Dead.

Håper dere også har hatt en fin dag =)

Back
Topp