Skravletråd :)

Her var det ikke mye liv enda:) Vært i dusjen jeg, og skal straks lage til frokost:) Ha en fin dag alle sammen!

Haha...jeg har troen på deg, søta:p
Godt noen har det.
Mannen så ganske rart på meg når han kom hjem i går kveld og så jeg satt med et strikketøy :P

Ikke fulgt helt med, men hva strikker du?:)
Kort fortalt:
Jeg har litt for lett å gå i skapet å småspise når jeg er hjemme alene så tenkte jeg skulle begynne å strikke slik at jeg ble opptatt med noe på en måte.
Bestemte meg for å strikke en kjole til frøkna og har laget mønsteret selv.

Dette er for meg egentlig et ganske stort prosjekt siden jeg ikke har strikket siden tidlig i tenårene og var heller ikke så veldig flink den gang..

Kort fortalt:
Jeg har litt for lett å gå i skapet å småspise når jeg er hjemme alene så tenkte jeg skulle begynne å strikke slik at jeg ble opptatt med noe på en måte.
Bestemte meg for å strikke en kjole til frøkna og har laget mønsteret selv.

Dette er for meg egentlig et ganske stort prosjekt siden jeg ikke har strikket siden tidlig i tenårene og var heller ikke så veldig flink den gang..
Haha, du er litt morsom da. Men smart! Kanskje det er det jeg og skal begynne med...:) Skulle forresten ønske jeg kunne strikke sånn. Kam bare strikke skjerf liksom! Har du lært av deg selv?

Haha, du er litt morsom da. Men smart! Kanskje det er det jeg og skal begynne med...:) Skulle forresten ønske jeg kunne strikke sånn. Kam bare strikke skjerf liksom! Har du lært av deg selv?
Har en mor som er veldig flink til å strikke, og hun fikk oppgaven med å lære meg stakkars.
Det var ikke lett :P

Siden hun er høyrehendt var det slik hun måtte lære meg det, jeg er venstrehendt
Først strikket vi bare lapper, jeg strikket halvveis ut på pinnen (som h.hendt) og tilbake igjen (som v.hendt).
Dersom hun ikke passet veldig på ble lappene mine veldig lange på den ene siden, og korte på den andre :P

Vet teorien bak det jeg skal gjøre, og fikk hjelp i butikken for å velde pinner og antall garn nøster.

Stille her, hva bedriver dere dagen med?

Jeg prøver å underholde en 3 åring, amme U, begynne på pomes fritsen vi skal ha til middag senere i dag og strikke samtidig :p

Hmm.. Teen min har klart å bli kald, kan ikke skjønne hvorfor :rolleyes:

Back
Topp