Så utrolig bra det ble.
Flink du er![]()
Yeeii, så gøy
Tipper hun ble glad!!
Tusen takkHeldige Mirell!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig bra det ble.
Flink du er![]()
Yeeii, så gøy
Tipper hun ble glad!!
Tusen takkHeldige Mirell!!
Haha...jeg har troen på deg, søtaImporterende, dumdristig, kall det hva du vil
Jeg anser det som en 50/50 sjanse for at jeg klarer å få den ferdig.
Og dersom den blir ferdig, en 50/50 sjanse for at den blir ferdig før den er for liten![]()
Ha en flott dag du ogsåHer var det ikke mye liv endaVært i dusjen jeg, og skal straks lage til frokost
Ha en fin dag alle sammen!
Du får ha en fin dag på jobb du da!Ha en flott dag du også
Skal på jobb, jeg..
Godt noen har det.Haha...jeg har troen på deg, søta![]()
Tusen takkDu får ha en fin dag på jobb du da!![]()
Love it, love it!!god morgen
Sooooooooooool!
Da blir han nok overrasket når den nydelige kjolen er ferdigGodt noen har det.
Mannen så ganske rart på meg når han kom hjem i går kveld og så jeg satt med et strikketøy![]()
Heeer ooooog!!!god morgen
Sooooooooooool!
Ikke fulgt helt med, men hva strikker du?Godt noen har det.
Mannen så ganske rart på meg når han kom hjem i går kveld og så jeg satt med et strikketøy![]()
Kort fortalt:Ikke fulgt helt med, men hva strikker du?![]()
Haha, du er litt morsom da. Men smart! Kanskje det er det jeg og skal begynne med...Kort fortalt:
Jeg har litt for lett å gå i skapet å småspise når jeg er hjemme alene så tenkte jeg skulle begynne å strikke slik at jeg ble opptatt med noe på en måte.
Bestemte meg for å strikke en kjole til frøkna og har laget mønsteret selv.
Dette er for meg egentlig et ganske stort prosjekt siden jeg ikke har strikket siden tidlig i tenårene og var heller ikke så veldig flink den gang..
Har en mor som er veldig flink til å strikke, og hun fikk oppgaven med å lære meg stakkars.Haha, du er litt morsom da. Men smart! Kanskje det er det jeg og skal begynne med...Skulle forresten ønske jeg kunne strikke sånn. Kam bare strikke skjerf liksom! Har du lært av deg selv?
Jeg sitter på jobb.. det er min unnskyldningStille her, hva bedriver dere dagen med?
Jeg prøver å underholde en 3 åring, amme U, begynne på pomes fritsen vi skal ha til middag senere i dag og strikke samtidig
Hmm.. Teen min har klart å bli kald, kan ikke skjønne hvorfor![]()
Mannen lå og sov etter å ha vært ute i går, og oppe med barna i morgesJeg sitter på jobb.. det er min unnskyldning
Er du alene hjemme idag?? Høres hektisk ut![]()