Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg slo en svin ytrefile flat smurte på finhakket sopp og bacon som var stekt, rullet sammen, surret bacon rundt og inn i ovnen.Så flink du er
Hva skal dere ha til middag?
Haha...godt det ordnet segShit jeg fikk panikk nå. Hele musepekeren hadde låst seg. Skrudde av og på dataen, men ingenting virket. Greide å komme borti en knapp visstnok. Googla problemet og fikk låst den opp igjen, men jeg døde litt de to minuttene det sto på!!
Du må være den perfekte svigerdatterJeg slo en svin ytrefile flat smurte på finhakket sopp og bacon som var stekt, rullet sammen, surret bacon rundt og inn i ovnen.
Søtpotet pure, soppstuing, salat (resten fra i går) og fløtesaus.
Svigermor syns det var veldig godt![]()
Hvertfall når det kommer til matDu må være den perfekte svigerdatter*vann i munn*
Hvertfall når det kommer til mat
Hun er veldig glad i maten min
Det vet du ikke, kan jo hende jeg bare er stor i kjeftenD hadd jeg og vært![]()
Det klarer jeg fint å forestille megHvertfall når det kommer til mat
Hun er veldig glad i maten min
Britt Mari var her og ved stupetHva leser du?
Det vet du ikke, kan jo hende jeg bare er stor i kjeften![]()
Nei, men de skulle levers i dagStuderer du? Siden du leser dem for harde livet, mener jeg![]()
Skal i familie bursdag i morgen så baker litt, så er huset endevendt så må ordne detVært på handleturnå er det slækking på verandaen i sola
Hva driver du med?
Masse lykke til.Skal i familie bursdag i morgen så baker litt, så er huset endevendt så må ordne det![]()
Takk takkMasse lykke til.
Her er det ren avslapning resten av dagen .)
Samme herHilser på fra sofaen
Melodi grand prix!
Taper? Sisteplass mener du??Tror ikke Norge taper
De havner nok midt nedpå vil jeg troSamme hermen Norge taper nok. Sangen er elendig
Er det så mange dårlige?Tror ikke Norge taper