Skravletråd :)

Jeg prøver!

Skal på første gruppetreningstime på et lite år ikveld. Core. Har lyst til å trekke meg hele tida, så derfor må jeg "annonsere" d litt slik at jeg ikke trekker meg :p
Kjenner til den følelsen ja! Bare å hoppe i det.. Syns du er flink! Jeg derimot hoppa ikke i det i dag. Var så trøtt og hadde vondt i magen, så la meg heller litt på sofaen jeg! I treningaklærne til og med! Hehe;) Var nok litt av et syn..:D får bli en gang i løpet av helga da.

Hei dere! Måtte liksom bare "sjekke inn" på skravletråden idag og:) Nærmer seg helg nå, noen som har planer?

Hei dere! Måtte liksom bare "sjekke inn" på skravletråden idag og:) Nærmer seg helg nå, noen som har planer?
Hei på deg..
Har noen planer

På lørdag kommer svigermor på besøk.
På søndag skal vi på bursdagsfest til en venn av oss.
Han er selv barnløs, men har lagt tilrette for venner med barn, så først blir det grilling hvor man kan ha med hele familien, så drar jeg hjemme med barna (siden han er mer venn av mannen enn meg) og de fortsetter med voksen fest)

Hei på deg..
Har noen planer

På lørdag kommer svigermor på besøk.
På søndag skal vi på bursdagsfest til en venn av oss.
Han er selv barnløs, men har lagt tilrette for venner med barn, så først blir det grilling hvor man kan ha med hele familien, så drar jeg hjemme med barna (siden han er mer venn av mannen enn meg) og de fortsetter med voksen fest)

Høres jo ut som en koselig helg det!!:)

Back
Topp