Skravletråd :)

Å! Nå ble jeg egentlig veldig nysgjerrig:) Er det noe spesielt som gjør at det er sånn, eller bare kjemien som ikke stemmer?

Litt forskjellig.
Jeg "stjal" hennes eneste sønn
Jeg har blitt beskyldt for ting som ikke er riktig.
Har kommet på besøk hvor det har stått pilleglass over alt i høyde hvor barna kan nå dem
Mener det er greit at hun røyker under viften når barna er på besøk for da kommer ingenting ut i stuen med åpen løsning.
Skal vartes litt vel mye opp når hun er på besøk.
Besøk skal være på hennes premisser, dersom vi sier at vi ikke kommer på besøk når hun vil på en hverdag fordi det ikke går med barnas leggetid og de skal på skole/barnehage dagen etter tas ikke godt i mot
++++

Og dårlig kjemi.

Har heldigvis blitt bedre på flere av punktene.

Litt forskjellig.
Jeg "stjal" hennes eneste sønn
Jeg har blitt beskyldt for ting som ikke er riktig.
Har kommet på besøk hvor det har stått pilleglass over alt i høyde hvor barna kan nå dem
Mener det er greit at hun røyker under viften når barna er på besøk for da kommer ingenting ut i stuen med åpen løsning.
Skal vartes litt vel mye opp når hun er på besøk.
Besøk skal være på hennes premisser, dersom vi sier at vi ikke kommer på besøk når hun vil på en hverdag fordi det ikke går med barnas leggetid og de skal på skole/barnehage dagen etter tas ikke godt i mot
++++

Og dårlig kjemi.

Har heldigvis blitt bedre på flere av punktene.

Det hørtes faktisk veldig irriterende ut! Men man må vel bare prøve å gjøre det beste ut av det:) Skjønner at jeg er heldig med svigermor å mi i hvertfall! Hun er sånn som jeg mer enn gjerne drar på besøk til selv om mannen ikke er med:)

Overser svigermor - trådene...

I dag fikk jeg innkalling til revmatolog. 5 oktober... Heia Norge! =(

Overser svigermor - trådene...

I dag fikk jeg innkalling til revmatolog. 5 oktober... Heia Norge! =(

Ja, vi kan takke sambos helseforsikring (som han hadde gjennom jobben) for at ventetiden ble så kort når han ble rammet av sykdom. Var så fornøyd med forsikringen at vi tegna på meg også i etterkant.
Men slike forsikringer kan jo diskuteres da, blir liksom litt sånne amerikanske tendenser.

Ja, vi kan takke sambos helseforsikring (som han hadde gjennom jobben) for at ventetiden ble så kort når han ble rammet av sykdom. Var så fornøyd med forsikringen at vi tegna på meg også i etterkant.
Men slike forsikringer kan jo diskuteres da, blir liksom litt sånne amerikanske tendenser.

Får man raskere behandling med helseforsikring?

Edit: Måtte google det. Alt man lærer. Har jo aldri hatt behov for det heller, og ikke fått informasjon fra lege. Hvem er du forsikret hos?

(tror jeg må lage egen tråd om dette)

Last edited:
Kjenner til den følelsen ja! Bare å hoppe i det.. Syns du er flink! Jeg derimot hoppa ikke i det i dag. Var så trøtt og hadde vondt i magen, så la meg heller litt på sofaen jeg! I treningaklærne til og med! Hehe;) Var nok litt av et syn..:D får bli en gang i løpet av helga da.

Skjønner deg godt! Hadde jeg bare hatt en unnskyldning :p

Men ja, skal jeg noen gang passe i bunaden og de andre klærne mine så må jeg presse meg selv..

Det er utrolig hvor samkjørte mor og baby er noen ganger.
Jeg var ut og kjørte for å hente noe.
Like før jeg var hjemme fikk jeg "sting" i puppene.
Ringer mannen, og helt riktig U hadde akkurat blitt sinna siden han var sulten og mannen hadde tatt frem en flaske siden jeg egentlig trodd jeg kom til å være lenger borte,,,

Back
Topp