God formiddag
Så flink du er!
Jeg prøver!
Skal på første gruppetreningstime på et lite år ikveld. Core. Har lyst til å trekke meg hele tida, så derfor må jeg "annonsere" d litt slik at jeg ikke trekker meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddag
Så flink du er!
Hahaha!! Sorry men... NEIHar noen lyst til å komme og ha en støvsugefetisj hjemme hos meg?![]()
Kjenner til den følelsen ja! Bare å hoppe i det.. Syns du er flink! Jeg derimot hoppa ikke i det i dag. Var så trøtt og hadde vondt i magen, så la meg heller litt på sofaen jeg! I treningaklærne til og med! HeheJeg prøver!
Skal på første gruppetreningstime på et lite år ikveld. Core. Har lyst til å trekke meg hele tida, så derfor må jeg "annonsere" d litt slik at jeg ikke trekker meg![]()
Hei på deg..Hei dere! Måtte liksom bare "sjekke inn" på skravletråden idag ogNærmer seg helg nå, noen som har planer?
Hei på deg..
Har noen planer
På lørdag kommer svigermor på besøk.
På søndag skal vi på bursdagsfest til en venn av oss.
Han er selv barnløs, men har lagt tilrette for venner med barn, så først blir det grilling hvor man kan ha med hele familien, så drar jeg hjemme med barna (siden han er mer venn av mannen enn meg) og de fortsetter med voksen fest)
Kommer helt an på svigermoren detHøres jo ut som en koselig helg det!!![]()
Bursdag, bursdag , bursdag!Hei dere! Måtte liksom bare "sjekke inn" på skravletråden idag ogNærmer seg helg nå, noen som har planer?
Sikkert godt med en god dupp, jaEtter å ha levert ed eldste og mannen sovnet vi vist
Etter veldig mange netter på rad med bare 4-5 timer søvn var det veldig godt.
Skjedd noe spennende?
Kos dere uten planer idagHar vært ute sola litt, det var deilig. Nå skal jeg snart hente kengubarnet, i dag har vi ingen planer , deilig!
Haha...veldig lurtJeg prøver!
Skal på første gruppetreningstime på et lite år ikveld. Core. Har lyst til å trekke meg hele tida, så derfor må jeg "annonsere" d litt slik at jeg ikke trekker meg![]()
3 bursdager? Hørtes hektisk ut!Bursdag, bursdag , bursdag!
Haha! Har dere et anstrengt forhold?Kommer helt an på svigermoren det![]()
Bare 2 men det er nok3 bursdager? Hørtes hektisk ut!![]()
Varier veldig fra gang til gang...Haha! Har dere et anstrengt forhold?
Ja, kan fort bli mye detBare 2 men det er nok![]()
Holde bursdag, eller dra på bursdag?Bare 2 men det er nok![]()
Varier veldig fra gang til gang...
Håper det beste, frykter det verste.
Men når det er sagt, det har vært verre før.
(Mannen støtter meg fult ut forresten)