Skravletråd :)

Her starta jeg dagen med morgenstell av lillemor og så lagde jeg eggsalat som jeg har lovt storesøster. Når lillemor sov dupp støvsuga jeg og strøk slips, skjorte og storesnupps bunad.

Klokken 12 var d russetog. Storesnuppa og pappan dro og så på d. Halv fire begynte toget som går til skolen, viste seg at jeg fremdeles er litt hoven i føttene.. Har nå x antall vannblemmer på føttene.

Storesnupp tok med en venninne hjem. Mannen fikk fora di med pølse, sjokoladekake og is. Så når storesnupp la seg, spiste mannen og jeg biffmiddag :)

Nå skal vi se film så fremt lillesnupp sovner.

En fin dag alt i alt ;)

Håper dere andre også får en fin dag!

Vis vedlegget 117824

Den kaka så rimelig god ut :happy:

God morgen og gratulerer med dagen:D
God morgen og gratulerer med dagen alle sammen
Gratulerer med dagen alle sammen og ha en kjempe fin dag :)
gratulerer med dagen:)

Vi har vært og sett kengubarnt i tog, en tur på skolen og nå hjemme for å spise lusj før vi skal videre.
Det e iskaldt ute
Håper dere alle har hatt en super dag:D

Da har vi sett gutten gå i tog.
U og meg ha flyktet til bilen.
Det øsregner, er 5 grader, surt og jeg er egentlig syk.
Mannen og frøkna venter på toget ved skolen for å plukke han opp så er det hjem og dusje gutten varm, fylle barna opp med is og steke maten istedenfor å grille.
Hvordan er deres dag?
Æsj da...god bedring til deg:)
Vi har hatt strålende sol og en nydelig dag!
Men nå var det godt å få lagt barn og finne sofaen:p

Æsj da...god bedring til deg:)
Vi har hatt strålende sol og en nydelig dag!
Men nå var det godt å få lagt barn og finne sofaen:p
Feberen har gitt seg nå, men fremdeles slapp.
Skal bli deilig med en dag med bare U og meg i morgen kjenner jeg

Godt å være hjemme igjen, selv om jeg ikke har hvert ute så mange timer :P Det var godt å være med frøkna litt selv om jeg hadde vondt her og der og var sliten :P så nå skal jeg kose meg med frukt og høre fuglene kvitre ute :)
Alltid deilig å komme hjem:p
Slapp dere unna regnvær?;)

Her starta jeg dagen med morgenstell av lillemor og så lagde jeg eggsalat som jeg har lovt storesøster. Når lillemor sov dupp støvsuga jeg og strøk slips, skjorte og storesnupps bunad.

Klokken 12 var d russetog. Storesnuppa og pappan dro og så på d. Halv fire begynte toget som går til skolen, viste seg at jeg fremdeles er litt hoven i føttene.. Har nå x antall vannblemmer på føttene.

Storesnupp tok med en venninne hjem. Mannen fikk fora di med pølse, sjokoladekake og is. Så når storesnupp la seg, spiste mannen og jeg biffmiddag :)

Nå skal vi se film så fremt lillesnupp sovner.

En fin dag alt i alt ;)

Håper dere andre også får en fin dag!

Vis vedlegget 117824
Høres ut som en flott dag:D
Sett bortifra vannblemmer da...

Back
Topp