Må si meg enig der ja![]()
Ja det er jo ikke noe som er så kjedelig som å stå våt og kald for det plutselig begynte å regne. Og når borgertoget tar ca 1,5 time så blir det fryktelig kjedelig for man kan jo ikke bare gå når ungen er i toget liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må si meg enig der ja![]()
Spist aaaaalt for mye kake i dag. Bør lavær![]()
Ja det er jo ikke noe som er så kjedelig som å stå våt og kald for det plutselig begynte å regne. Og når borgertoget tar ca 1,5 time så blir det fryktelig kjedelig for man kan jo ikke bare gå når ungen er i toget liksom![]()
Ikke santTror nok mange har stått våt og kald i dag dessverre. Men sånn er det å bo i dette landet da, litt ustabilt sånn værmessig
![]()
Høres ut som en flott dag
Sett bortifra vannblemmer da...
Heihåper alle har hatt en fin dag !
![]()
5 kakestykker + en kokkosbolleHuff, jeg og. Generelt altfor mye mat i dag, sikkert derfor jeg ble fysen på enda mer
![]()
Ja det er sånt man må regne med når man bor i Norge egentlig haha men veldig glad vi slapp regnet i år, men fy så mange ganger jeg har gått våt og kald i tog. Det er liksom noe alle må gjennom for å virkelig ha feira 17 mai haha![]()
Den kaka så rimelig god ut![]()
5 kakestykker + en kokkosbolle![]()

D var den!! Men, den må stå i romtemperatur før man spiser den. Om man forsøker rett etter å ha tatt den ut av kjøleskapet så er den stenhard pga smørkremen.
. Man kommer langt med en god sjokoladekake Ja ! Kjenner det selv ! Ligger på sofaen og hiver innpå sjokoladeDagen har vært flottMen ganske så glad for at det er kveld nå og snart leggetid.
Enn din dag da?
Ja ! Kjenner det selv ! Ligger på sofaen og hiver innpå sjokolade![]()
Ja ikke sant. Har til og med feira 17.mai i snøvær
![]()
Ja ikke sant, selv kan jeg ikke huske å ha gjort det. Men har blitt fortalt at jeg har gjort detog fordelen nå er vel at det finnes så mye mer fint og behagelig vanntette og varme klær enn på 80 - 90 tallet haha
![]()
Varmere klær og global oppvarming må jo være godt for noe![]()
JaHerlig avslutning på 17.mai det![]()
Jaat det går ann å være så sliten !

Her er vi i seng, alle 2Helt punktert her hvertfall. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lagt meg enda![]()