Skravletråd :)

Må si meg enig der ja :happy:

Ja det er jo ikke noe som er så kjedelig som å stå våt og kald for det plutselig begynte å regne. Og når borgertoget tar ca 1,5 time så blir det fryktelig kjedelig for man kan jo ikke bare gå når ungen er i toget liksom :P

Ja det er jo ikke noe som er så kjedelig som å stå våt og kald for det plutselig begynte å regne. Og når borgertoget tar ca 1,5 time så blir det fryktelig kjedelig for man kan jo ikke bare gå når ungen er i toget liksom :p

Ikke sant :) Tror nok mange har stått våt og kald i dag dessverre. Men sånn er det å bo i dette landet da, litt ustabilt sånn værmessig :p

Ikke sant :) Tror nok mange har stått våt og kald i dag dessverre. Men sånn er det å bo i dette landet da, litt ustabilt sånn værmessig :p

Ja det er sånt man må regne med når man bor i Norge egentlig haha men veldig glad vi slapp regnet i år, men fy så mange ganger jeg har gått våt og kald i tog. Det er liksom noe alle må gjennom for å virkelig ha feira 17 mai haha :P

Ja det er sånt man må regne med når man bor i Norge egentlig haha men veldig glad vi slapp regnet i år, men fy så mange ganger jeg har gått våt og kald i tog. Det er liksom noe alle må gjennom for å virkelig ha feira 17 mai haha :p

Ja ikke sant :p. Har til og med feira 17.mai i snøvær :p

Ja ikke sant :p. Har til og med feira 17.mai i snøvær :p

Ja ikke sant, selv kan jeg ikke huske å ha gjort det. Men har blitt fortalt at jeg har gjort det :P og fordelen nå er vel at det finnes så mye mer fint og behagelig vanntette og varme klær enn på 80 - 90 tallet haha :P

Ja ikke sant, selv kan jeg ikke huske å ha gjort det. Men har blitt fortalt at jeg har gjort det :p og fordelen nå er vel at det finnes så mye mer fint og behagelig vanntette og varme klær enn på 80 - 90 tallet haha :p

Varmere klær og global oppvarming må jo være godt for noe :cool:

Back
Topp